کد خبر : 1762578 | 30 خرداد 1400 ساعت 11:13 | 31.1K بازدید | 1 دیدگاه

در شکست برابر آلمان اتفاق افتاد؛

هواداران پرتغال و شوخی با ماجرای کوکاکولای رونالدو

در بازی روز گذشته پرتغال برابر آلمان، هواداران پرتغالی کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم‌شان، را به خاطر ماجرایی که با جابه‌جای بطری های کوکاکولا داشت، دست انداختند.

هواداران پرتغال و شوخی با ماجرای کوکاکولای رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال روز گذشته 4-2 برابر آلمان شکست خورد تا کار صعود در گروه مرگ از قبل هم پیچیده‌تر شود. اما در این بازی هواداران پرتغالی با برافراشتن بنری خنده دار به شکلی دوستانه رونالدو را به خاطر ماجرای درگیری‌اش با کوکاکولا در روزهای گذشته، دست انداختند.

رونالدو در کنفرانس خبری خود با برداشتن بطری های کوکاکولا از جلوی چشم، از همه خواست تا به جای آن آب بنوشند و به نوعی حرکتی اعتراضی در برابر این نوشیدنی مضر که اتفاقا اسپانسر یورو 2020 است به راه انداخت.

 

1612858

 

پس از این حرکت رونالدو که یکی دو بار دیگر هم از سوی دیگر بازیکنان تکرار شد، یوفا به تیم ها هشدار داد که در صورتی که قوانین مربوط به شریک تجاری و اسپانسر یورو را رعایت نکنند، جریمه خواهند شد.

با وجود شکست پرتغال برابر آلمان، اما هواداران پرتغالی با افراشتن بنری خنده دار خطاب به فوق ستاره‌شان لحظات خوشی را در این مسابقه رقم زدند.

 

1614044

 

هوادارن خوش ذوق روی بنری به شکل پرچم پرتغال نوشته بودند: " پرتغال. آب. کوکاکولا. با همین ترتیب."

این جمله اشاره ای به بنر معروف هواداران تیم ملی ولز در حمایت از گرت بیل برابر هواداران رئال مادرید داشت که روی آن نوشته شده بود "ولز. گلف. مادرید. با همین ترتیب."

 

رونالدو که روی حفظ آمادگی جسمانی خود حساسیت زیادی دارد و رژیم غذایی سفت و سختی را رعایت می کند، در اعتراض به تبلیغ نوشیدنی مضر و قندی کوکاکولا در نشست خبری پس از پیروزی 3-0 برابر مجارستان، دو شیشه نوشابه کوکاکولا را از جلوی خود کنار زد.

پس از او پل پوگبا، ستاره فرانسه، نیز در نشست خبری خود یک شیشه آب جوی غیر الکلی هاینیکن را از روی میز برداشت. مانوئل لوکاتلی، ستاره ایتالیا، نیز در حمایت از رونالدو شیشه های کوکاکولای روی میز را با یک بطری آب جایگزین کرد.

دیدگاه‌ها