کد خبر : 1770697 | 05 مرداد 1400 ساعت 14:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

گوهری: دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نمی‌کنند

واکنش گلر مسجدسلیمان به شایعه اخراج از تیم

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به شایعه کنار گذاشته شدن از این تیم واکنش نشان داد.

واکنش گلر مسجدسلیمان به شایعه اخراج از تیم

به گزارش "ورزش سه"، غیبت احمد گوهری در بازی مقابل گل گهر سیرجان باعث شد تا شایعاتی در مورد این بازیکن مطرح شول؛ مبنی بر اینکه محمود فکری یکی از دروازه بان های تیمش را مانند 6 بازیکن دیگر کنار گذاشته شده است. این در حالی است که گوهری روز گذشته در تمرینات نفت مسجد سلیمان حاضر شد تا مشخص شود شایعه کنار گذاشته شدن این بازیکن از نفت صحت نداشته است.


گوهری در خصوص این موضوع به خبرنگار ما می گوید:« نمی دانم چرا برخی دوست دارند برای من و نفت مسجد سلیمان حاشیه درست کنند و جالب اینکه دیواری کوتاه تر از من پیدا نمی کنند. برخی به این موضوع اشاره کرده بودند من را کنار گذاشته اند و حتی وقتی در این خصوص با محمود فکری صحبت کردم، از این موضوع متعجب شد. من حتی روز گذشته در تمرین نفت مسجد سلیمان حاضر شدم و فکر می کنم تیر بعضی ها به سنگ خورده است.»


گوهری در پاسخ این سوال که چرا در بازی با گل گهر در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشت، عنوان کرد:« من مصدومیت جزئی داشتم. به همین دلیل پس از صحبت با سرمربی به این نتیجه رسیدم که در بازی حضور نداشته باشم و حتی مدارک پزشکی هم دارم و می توانم همه چیز را اثبات کنم. ما می دانیم این جوسازی ها و این خبرها از سمت چه تیم هایی صورت می گیرد ولی این چیزها اصلا مهم نیست و باید بگویم بدون کوچکترین مشکل کارم را در نفت مسجد سلیمان انجام می دهم.»


گوهری در پایان حرف هایش می گوید:« من هیچ مشکلی در تیم ندارم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی این است که بتوانیم در بازی آخر نتیجه لازم را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم. آنها هم که می خواهند برای من و نفت مسجد سلیمان حاشیه درست کنند، قطعا  به هدفشان نمی رسند.»

 

 

دیدگاه‌ها