کد خبر : 1773457 | 19 مرداد 1400 ساعت 19:25 | 45.2K بازدید | 2 دیدگاه

ادوارد مندی:

پتر چک گفت فقط یک گلر می‌خواهیم، آن هم تو هستی

ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، می‌گوید دوست دارد بهترین عملکرد را برای تیمش ارائه دهد.

پتر چک گفت فقط یک گلر می‌خواهیم، آن هم تو هستی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد ناامیدکننده کپا آریسابلاگا در ترکیب چلسی آبی های لندن به دنبال جذب یک دروازه‌بان دیگر رفتند و نهایتاً در سال 2020 ادوارد مندی را به خدمت گرفتند. دروازه بان سنگالی بلافاصله بعد از حضور در استمفوردبریج توانست در ترکیب چلسی جا بیفتد و به نوعی خیال هواداران این تیم را بابت پست گلری راحت کند.

 

مندی حالا در مصاحبه ای می‌گوید که در ابتدا پیشنهاد چلسی را باور نداشته است. او گفت: "من اغلب با مدیر برنامه ام صحبت می‌کردم و او یک بار از علاقه چلسی به من گفت. من سعی کردم خیلی به این موضوع فکر نکنم چرا که چلسی یک انتقال بیش از حد بزرگ برای من به حساب می آمد. اما وقتی مذاکرات تلفنی بالا گرفت متوجه شدم که علاقه چلسی جدی است و من باید آن را باور کنم.

 

من با خودم گفتم که چلسی ممکن است یک دروازه بان دیگر بخرد اما پتر چک با من تماس گرفت. او گفت، گوش کن، فقط یک دروازه بان با باشگاه قرارداد امضا می کند و آن تو هستی. من فقط تو را می خواهم. وقتی یک دروازه‌بان مانند پتر که اسطوره چلسی است این را به شما می گوید تاحدودی آرام می شوید."

 

 

1633247

 

 

مندی در ادامه گفت: " من یکی از بهترین دروازه بانان جهان هستم؟ نمی توانم به شما بگویم اما برایم مهمترین چیز بهترین بودن برای تیم است.
بهترین بودن برای باشگاه به این معناست که هر روز عالی بوده و در زمین بهترین باشم و به تیمم در کسب جام کمک کنم. من هر سال پیشرفت کردم و سال گذشته نیز اینگونه بود و این کاری است که من می خواهم هر سال انجام دهم. این چیزی است که من همیشه می خواهم."

دیدگاه‌ها