کد خبر : 1776871 | 08 شهریور 1400 ساعت 14:20 | 173.7K بازدید | 10 دیدگاه

مگر معجزه رخ بدهد

شوک دوم به رئال؛ خداحافظی قطعی با کیلیان امباپه

مارکا خبر داد که پی اس جی دومین پیشنهاد رئال برای کیلیان امباپه را هم رد کرده است.

شوک دوم به رئال؛ خداحافظی قطعی با کیلیان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه این روزها سوژه شماره یک نقل و انتقالات است و به فاصله کمتر از دو روز تا پایان انتقالات، مشخص نیست که بالاخره از پی اس جی به رئال خواهد رفت یا خیر.

باشگاه مادریدی سه شنبه گذشته پیشنهاد رسمی 160 میلیون یورویی به پی اس جی ارائه داد و یک روز بعد نیز پیشنهادش را به 170 + 10 میلیون یورو افزایش داد اما طبق ادعای مارکا این پیشنهاد هم رد شده است.

 

 

1637694

 

 

پیشتر نیز گفته می شد که پی اس جی حاضر نیست امباپه را با 180 میلیون یورو واگذار کند و رقمی بالاتر از 200 میلیون یورو یا 180 به علاوه یک بازیکن از رئال را درخواست خواهد کرد.

مارکا نوشته است که با رد پیشنهاد دوم رئال و با توجه به اینکه سران باشگاه مادریدی حاضر نیستند مبلغی بالاتر را پیشنهاد بدهند، باید انتقال امباپه را منتفی دانست مگر اینکه تا فردا معجزه ای رخ بدهد و ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی از موضع خود کوتاه بیاید.

 

 

1638777

 

 

امباپه که چندین پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده، دیشب در ترکیب ثابت تیمش برابر رنس حضور داشت و دبل کرد.

او پس از زدن هر دو گل بسیار خوشحال بود و در پایان مسابقه نیز پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« یک شب کامل، دو گل و سه امتیاز»؛ پیامی که رئالی ها را بیش از پیش ناامید کرد. گویا امباپه از یکی دو روز پیش به این اطمینان رسیده است که سران پی اس جی به وی مجوز جدایی نخواهند داد و کاملا روی موفقیت تیمش تمرکز کرده است.

 

 

1638779

 

 

او از ژانویه می تواند با رئال قرارداد ببندد ولی این تابستان همه چیز به پی اس جی ارتباط داشت. برخی معتقدند امباپه تا ژانویه بالاخره تسلیم شده و قراردادش با پی اس جی را تمدید خواهد کرد؛ مساله ای که سران رئال از آن بیم دارند و به همین دلیل قصد داشتند تابستان هر طور شده او را به خدمت بگیرند.

 

 

1638485

 

 

اکنون وضعیت انتقال امباپه به رئال از خوشبینی به یک بدبینی مفرط رسیده و در حالی که پنجشنبه شب به نظر چراغ سبز پی اس جی برای مذاکره دریافت شده بود، همه چیز پیچیده شد.

هواداران رئال روز جمعه تصور می کردند، انتقال امباپه قریب الوقوع است و حتی رسانه ها خبر از زمان معارفه ستاره فرانسوی می دادند اما حالا بسیاری ناامید شده اند.

صحبت از مداخله کیا جورابچیان ایجنت ایرانی هم در میان بود ولی گویا وساطت او هم نتیجه نداده است.

دیدگاه‌ها