کد خبر : 1778235 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:14 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال خرید نیستم و ترجیح می‌دهم ستاره بسازم

مهاجری: نمی‌توانیم در سال اول معجزه کنیم

سرمربی جدید شهر خودرو در روز معارفه‌اش، نسبت به شایعات مطرح شده در فضای مجازی واکنش نشان داد.

مهاجری: نمی‌توانیم در سال اول معجزه کنیم

به گزارش "ورزش سه" عصر روز گذشته اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال شهر خودرو با معارفه محمدرضا مهاجری سرمربی جدید این تیم مشهدی در حضور پیشکسوتان و مسئولان ورزشی مشهد در ورزشگاه امام رضا انجام شد. 

 

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده پس از انتصاب به این سمت در گفتگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم بتوانیم تیم خوبی را تشکیل دهیم، گرچه دیر شده و زمان زیادی را از دست داده‌ایم. نیاز داشتیم که شاکله تیم را حفظ کنیم، باید آرام‌آرام در نقل و انتقالات وارد شویم و تا آخر تیم را تکمیل کنیم.

 

وی ادامه داد: جا دارد که خوشحالی خودم از بازگشت به مشهد را اعلام کنم. از کسانیکه تا امروز در این سال‌ها برای شهرخودرو و پدیده زحمت کشیده‌اند ممنونم. در شرایط کرونایی نیاز داریم با حمایت شهرخودرو و مسئولان شهری و استانی، شادی را به خانه مردم خراسان بزرگ ببریم. استعداد‌های زیادی در فوتبال خراسان داریم و باید به نیرو‌های بومی اعتماد کنیم. آستانه تحمل‌مان را باید بالا ببریم. می‌خواهیم دل‌نواز فوتبال بازی کنیم و امیدوارم به نتایج خوبی دست یابیم. اگر پایه‌ها را شکل دهیم، می‌توانیم روی نیرو‌های بومی در بلندمدت حساب کنیم. در کرمان چند بازیکن پایه را معرفی کردم که الان باید پول سنگینی برای رضایت‌نامه‌شان تیم‌ها خرج کنند. این پروسه بومی‌سازی ۲ سال زمان می‌برد و باید به تیم وقت داد.

 

مهاجری با اشاره به مشکلات اقتصادی تیمش گفت: شرایط اقتصادی سخت شده، بخش خصوصی در فوتبال ما کار سختی دارد. فقط این موضوع مختص شهرخودرو نیست، تراکتور و نساجی را می‌بینید که با چه سختی تیمداری می‌کنند. باید به بخش خصوصی کمک شود، نه اینکه آن‌ها را دلسرد کنیم. افراط‌گرایی در بودجه نداریم. باید یار بیاوریم نه بار تا به هدف برسیم.

 

 

سرمربی شهر خودرو با ذکر این نکته پیشنهادی هم از صنعت نفت آبادان داشته، گفت: تعامل بین سردار معمایی و فلاح برقرار است و امیدواریم بتوانیم از وی در مشهد استفاده کنیم. باید نگاه به بومی‌ها متقابل باشد و بومی‌ها هم قدر تیم شهرشان را بدانند. از عیسی‌زاده، مدیرعامل صنعت نفت هم ممنونم که صحبت‌هایی پیش از پیوستن به شهرخودرو با ایشان داشتم و لطفشان شامل حال من شد. نمی‌توانیم در سال نخست معجزه کنیم، اما نیاز به زمان داریم. روزی که حسین مرادمند را به این تیم آوردم ۲۰ سال داشت و گل به خودی هم می‌زد، اما امروز او کجاست و چه کیفیت بالایی دارد؟ هر بازیکن مستعدی نیاز به زمان دارد تا به اوج فوتبالش برسد و در نهایت همه مسائل دست به دست هم دهد تا در نهایت آسیایی شویم.

 

سرمربی جدید شهر خودرو درباره رویکرد خود در تیم برای جذب بازیکن گفت: بهترین بازیکن دنیا هم که باشی، اما به لباس تیمت تعصب نداشته باشی به درد تیمم نمی‌خورید. به دنبال خرید ستاره نیستم و ترجیح می‌دهم ستاره بسازم. در دو تیم بزرگ فوتبال ایران ۸ تا ۱۰ بازیکن مثل کنعانی، یزدانی، سرلک، مرادمند و ... شاگردانم بودند.

 

او در خصوص کادر فنی‌اش توضیح داد: با هادی عقیلی صحبت کرده‌ام، او خارج از کشور است تا آخر هفته ان شاءالله به ایران می‌آید. او تیم داشت، اما منت گذاشت و به تیم اضافه می‌شود. عماد مهاجری با تعامل و لطف عنایتی، قراردادش با هوادار فسخ شد و به تیم ما اضافه می‌شود. سنگچولی نیز همراه ما در کادرفنی خواهد بود.

 

محمدرضا مهاجری در بخش پایانی صحبت‌های خود در واکنش به شایعات مطرح شده برای جذب اسپانسر توسط او، گفت: فوتبال مملو از حواشی است و در این حواشی ساخته شده‌ایم. امیدوارم اتفاقات تلخ گذشته در شهر خودرو تکرار نشود. کجا اسپانسر برده‌ام که این جای دوم باشد؟ به این حرف‌ها توجه نکنید. هرجا رفته‌ام دست روی زانوی خودم گذاشته‌ام، نه در شانم است و نه حرفی زده‌ام. بیزینس من فوتبال نیستم. هیچ رتبه‌ای پیش‌بینی نمی‌کنم.

عکسها:محسن بخشنده

دیدگاه‌ها