کد خبر : 1778239 | 15 شهریور 1400 ساعت 12:21 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

98 درصد کارمان تمام شده است؛ 

تارتار: نیاز به یک خانه تکانی اساسی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از شرایط تیمش در پنجره تابستانی و خریدهایی که انجام شده ابراز رضایت کرد.

تارتار: نیاز به یک خانه تکانی اساسی داشتیم

 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در خصوص شرایط و وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن گفت: همه تیم ها در خواب بودند که ما توانستیم یک برنامه نقل و انتقالات خوب اجرا کنیم. خوشبختانه توانستیم بازیکنان خوب لیگ یک را جذب کنیم و در حال حاضر تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با انگیزه و بازیکنان با تجربه و بادانش است. برای موفقیت ذوب آهن شبانه روز تلاش می کنیم و امیدورایم که ذوب آهن به روز های خوب خود بازگردد؛ زیرا ذوب آهن یک تیم ریشه دار و پر افتخار و تیمی است که شخصیت دارد. هواداران و پیشکسوتان باید کمی صبور باشند.


او سپس با اشاره به بودجه باشگاه برای ورود به مسابقات اضافه کرد: شاید از نظر بودجه دچار کمبود باشیم، اما ذوب آهن دارای زیرساختها، نرم افزار و نیروی انسانی خوب وکامل است. من از جذب بازیکنان راضی هستم هرچند در برخی پست ها بدلیل کمبود بودجه نتوانستیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و آنها به باشگاههای صنعتی با بودجه های بالا رفتند امادر کل از جذب بازیکنان راضی هستم و از کمیته نقل و انتقالات باشگاه تشکر می کنم. من وتیم همراهم هرجا رفتیم ثبات داشته است.


بخش بعدی صحبت های تارتار در رابطه با تغییرات گسترده ذوب آهن برای شروع فصل جدید بود و در اینباره توضیح داد: ما تیمی هستیم که تغییرات گسترده ای داشته ایم اما نیاز بود یک خانه تکانی اساسی انجام بشود. 13  بازیکن جدید جذب کرده ایم که نیاز به هماهنگی دارند. انشاالله همراه با یک قرعه خوب امیدواریم نتایج خوبی بگیریم. سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند در چند پست راحت بازی کنند. باید تا زمان داریم با جدیت کار کنیم.

 

1633465


تارتار سپس با اشاره به اینکه کار تیم ذوب آهن تقریبا در پنجره تابستانی تمام شده است، اضافه کرد: نقل و انتقالات ما 98 درصد تمام شده است. سهمیه خودمان را در لیگ برتر و لیگ زیر 23 سال جذب کرده‌ایم. خروجی بازیکنان دیگر بستگی به خود بازیکنان دارد. من یک کادر فنی بسیار قوی در کنار خود دارم که نقش اصلی در موفقیت تیم دارند و با تمام توان برای موفقیت ذوب آهن می جنگیم.


او در مورد تیم های پایه ذوب اهن نیز صحبت کرده و در این مورد بیان کرده است: در خصوص تیم های پایه و بازیکنان پایه هم در روز اول حضورم در اصفهان در تمرینات تیم امید حضور یافتم و سپس دو روز  تیم های جوانان و امید  را در تمرینات تیم و یک مسابقه دوستانه  مورد بررسی قرار دادم. بازیکنی اگر توان حضور در لیگ برتر را داشته باشد حتما از وی استفاده خواهیم کرد 


من هیچ شغلی غیر از فوتبال ندارم و همه تمرکزمان هم روی فوتبال و موفقیت تیم ذوب آهن است. 
بخش پایانی صحبت های تارتار در رابطه با چرایی خرید بازیکنان جدید بود و در این مورد گفت: به اتفاق همکارانم آنالیز خوبی از تیم ذوب آهن داشتیم وتوانستیم مشکلات تیم را در برخی پست ها بخصوص در خط دفاع و ستون فقرات تیم شناسایی کنیم و سعی کردیم ساختار دفاعی تیم و برخی پست های دیگر را ترمیم کنیم بازیکنان ماهم موثر و پر تلاش هستند. ازهمراهی هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ، هواداران و همه پرسنل و کارگران شرکت سهامی ذوب آهن که در شرایط سخت کار می کنند تا چرخ ورزش ذوب آهن بچرخد تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها