کد خبر : 1778742 | 17 شهریور 1400 ساعت 17:25 | 14.4K بازدید | 2 دیدگاه

پرز: کاماوینگا برای رسیدن به آرزوی بزرگش همه‌کار کرد

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، درباره خرید جدید این باشگاه یعنی ادواردو کاماوینگا صحبت کرد.

پرز: کاماوینگا برای رسیدن به آرزوی بزرگش همه‌کار کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری منتظر بودند کیلیان امباپه به عنوان خرید جدید و فرانسوی رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی معرفی شود اما با توجه به عدم توافق لوس بلانکوس با پاری‌سن ژرمن این انتقال نهایی نشد. با این حال رئال مادرید یک ستاره فرانسوی دیگر را به خدمت گرفت و با ادواردو کاماوینگا قراردادی بلندمدت به امضا رساند.

 

این ستاره جوان و تنها 18 سال امروز به شکل رسمی در باشگاه رئال مادرید معارفه شد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در حاشیه مراسم معارفه کاماوینگا گفت: "امروز باشگاه رئال مادرید به بازیکن جوان و فرانسوی خود خوش آمد می گوید. او کسی است که قطعاً توانایی و استعداد خود را به نمایش خواهد گذاشت. کاماوینگا برای رسیدن به آرزوی بزرگ خود یعنی پوشیدن لباس رئال مادرید همه کار انجام داد.

 

 

1641948

 

 

خیلی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب کاماوینگا بودند اما او می خواست که در اینجا بازی کند و ما حالا به او خوش آمد می گوییم. ما می‌دانیم که پوشیدن پیراهن سفید رئال‌مادرید آرزوی بزرگ زندگی کاماوینگا بوده که حالا به آن دست یافته است."

 

پرز درباره بازگشت رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو نیز گفت: "ما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا دوران سختی را سپری کردیم. اول مارس 2020 آخرین باری بود که ما در سانتیاگوبرنابئو بازی کردیم. هیجان انگیز است که بگویم بعد از چنین دوران سختی حالا دوباره فوتبال در حال بازگشت به سانتیاگو برنابئو است."

 

 

1500172

دیدگاه‌ها