کد خبر : 1784156 | 15 مهر 1400 ساعت 11:40 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

عذرخواهی بونوچی از هواداران: از خودم عصبانی‌ام

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیا، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران تیم ملی ایتالیا عذرخواهی کرد.

عذرخواهی بونوچی از هواداران: از خودم عصبانی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و در نهایت با نتیجه 1-2 شکست خورد تا نه تنها به فینال صعود نکند بلکه روند 37 بازی بدون شکستش نیز قطع شود.

بونوچی در دقایق ابتدایی بازی به دلیل اعتراض به داور یک کارت زرد دریافت کرد و در دقیقه 43 بازی نیز به دلیل ضربه‌ای که با آرنج به سرخیو بوسکتس زد کارت زرد دوم را گرفت و از زمین بازی اخراج شد. بازی در آن زمان با یک گل به سود اسپانیا دنبال می‌شد اما پس از اخراج بونوچی، فران تورس گل دوم خود و تیمش را نیز وارد دروازه حریف کرد.

شاگردان مانچینی در نیمه دوم تمام تلاش‌شان را برای بازگشت به بازی به کار گرفتند و لورنزو پلگرینی یک گل نیز به ثمر رساند اما در نهایت این برای جبران نتیجه کافی نبود و ایتالیا شکست را پذیرفت.

 

1651574

 

بونوچی پس از بازی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« من از شما عصبانی‌تر هستم و اول از همه از خودم عصبانی هستم. من متاسفم و عذرخواهی می‌کنم. اما این ایتالیا بار دیگر برمی‌خیزد و قوی‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.»

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا امشب بین فرانسه و بلژیک برگزار خواهد شد تا تکلیف دیگر تیم صعودکننده مشخص شود. ایتالیا نیز باید با تیم بازنده این دیدار بازی رده‌بندی را برگزار کند.

آخرین شکست ایتالیا پیش از بازی شب گذشته در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا مقابل پرتغال در سپتامبر 2018 بود. روبرتو مانچینی رکورد 31 پیروزی در 43 حضورش روی نیمکت ایتالیا را به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها