کد خبر : 1785834 | 24 مهر 1400 ساعت 10:52 | 13.9K بازدید | 3 دیدگاه

سازمان لیگ هیچ مسابقه ای را لغو نمی‌کند

سازمان لیگ هیچ یک از بازی های هفته نخست رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور را لغو نخواهد کرد.

سازمان لیگ هیچ مسابقه ای را لغو نمی‌کند 

به گزارش "ورزش سه"، برخی از تیم های دسته اولی به دلیل آغاز دیر هنگام تمرینات در نامه ای به سازمان لیگ خواستار تاخیر در زمان برگزاری بازی هفته نخست خود شده اند. البته یکی دو تیم هم درگیر مجوز های قانونی برای حضور در بازی ها هستند. تیم شمس آذر قزوین یکی ازاین تیم ها است که امتیاز تیم بادران را خریداری کرده و از سویی تیم استقلال ملاثانی هم درگیر مشکلات مالکیتی است. 

 

سازمان لیگ به این درخواست ها پاسخ منفی داده است و اعلام کرده برای برگزاری همه دیدارهای هفته نخست بازی ها آماده است و مسئولین برگزاری مسابقه ماموریت های خود را در هفته نخست انجام خواهند داد. در نهایت هر مسابقه ای برگزار نشود کمیته انضباطی در مورد آن تصمیم گیری خواهد کرد. 

 

گفتنی است فصل جدید رقابت های لیگ یک از امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز می شود. فردا طبق برنامه بادران میزبان مس کرمان است. همان طور که اشاره شد بادران امتیاز خود را به تیم شمس آذر قزوین فروخته است و اینروزها نه تمرین می کند و نه سرمربی دارد.  مشکل اینجاست که هیات فوتبال استان تهران نامه خروج ازامتیاز این تیم را امضاء نمی کند و این حضور تیم شمس آذر قزوین در فصل جدید بازی ها را در هاله ای از ابهام فرو برده است. در حالی که تیم شمس آذر قزوین برای خرید این امتیاز 13 میلیارد و 900 میلیون  تومان پرداخت کرده است. استقلال ملاثانی هم فردا میزبان رایکا است. جالب است بدانید در روزهای اخیر دو تیم با این نام تمرین کرده اند و در نهایت باید منتظر ماند و دید که سازمان لیگ مجوز حضور کدام تیم در لیگ یک را صادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها