کد خبر : 1788063 | 04 آبان 1400 ساعت 16:50 | 32.4K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای کوری اشتباه بود؟

اثبات رئالی‌بودن وینسیوس با سند و مدرک!

بر خلاف ادعای مدیر استعدادیابی سابق بارسا، وینیسیوس هیچ‌وقت هوادار باشگاه کاتالان نبوده است.

اثبات رئالی‌بودن وینسیوس با سند و مدرک!

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه آندره کوری مسئول کادر استعدادیابی باشگاه بارسلونا وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید را طرفدار بارسلونا توصیف کرد، مدارکی رو شده که نشان می‌دهد این ادعا صحت ندارد.

 

 

1657817

 

 

با وجود اینکه وینیسیوس در سال 2017 پیشنهاد بارسایی‌ها را برای پیوستن به رئال مادرید رد کرد، کوری در مصاحبه‌اش مدعی شده بود که بازیکن سابق فلامنگو قلباً طرفدار بارسلونا است. همچنین در مستندی که سال گذشته منتشر شد، وینیسیوس درباره انتقالش به رئال مادرید صحبت کرد و در آن حرف‌هایی زد که با ادعای کوری در تضاد است.

 

 

1658191

 

 

وینیسیوس در این مستند می‌گوید:« زمانی که برای تیم زیر 17 سال فلامنگو بازی می‌کردم، والدینم به بارسلونا رفتند. آنها برگشتند و دو روز بعد به مادرید سفر کردند. آنها به باشگاه رئال مادرید سر زدند و همه چیز را دیدند و به این نتیجه رسیدند که آنجا برای من جای مناسبی است. رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست و بیشترین جام را برده است. من همیشه طرفدار رئال مادرید بوده‌ام.»

 

 

1657816

 

 

پدر وینیسیوس نیز با تأیید اظهارات فرزندش می‌گوید:« او همیشه طرفدار رئال مادرید بوده است». لوکاس مینیرو مدیربرنامه‌های وینیسیوس هم در همان مستند درباره ماجرای پیوستن این بازیکن به رئال مادرید می‌گوید:«بعد از رقابت‌های قهرمانی زیر 17 ساله آمریکای جنوبی، از 5 باشگاه متفاوت از کشورهای مختلف با من تماس گرفته و اعلام شد که می خواهند پیشنهاد بدهند. من هم با او گفتم که باید تصمیم گیری و بین رئال مادرید و بارسلونا یکی را انتخاب کند. جواب او هم خیلی روشن بود؛ ما به بهترین باشگاه دنیا، رئال مادرید می‌رویم.»

 

از زمان پیوستن وینیسیوس به رئال مادرید هرگز تعهد او نسبت به این باشگاه زیر سؤال نرفته است به خصوص که او به طور مداوم پس از گلزنی، بر لوگوی باشگاه رئال مادرید بوسه می‌زند و به سمت هواداران این تیم می‌رود تا در آغوش آنها قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها