کد خبر : 1789005 | 09 آبان 1400 ساعت 10:59 | 17.8K بازدید | 10 دیدگاه

لیست مصدومان بارسلونا با 2 آپدیت مهم!

جرارد پیکه و سرخیو آگوئرو، دو ستاره باتجربه بارسلونا، دیدار این تیم مقابل دینامو کیف در لیگ قهرمانان را از دست می دهند.

لیست مصدومان بارسلونا با 2 آپدیت مهم!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در باشگاه بارسلونا اصلا مساعد نیست و بعد از برکناری رونالد کومان نیز روند بدشانسی های این تیم ادامه دارد. بلوگرانا دیشب در شرایطی برابر آلاوس به تساوی 1-1 رضایت داد که در طول 90 دقیقه حاکم توپ و میدان بود، اما در نهایت نتوانست از موقعیت های گلزنی خود استفاده کند تا بعد از کسب تنها 16 امتیاز از 11 بازی، بدترین شروع خود در تاریخ رقابت های لالیگا را نیز تجربه بکند.

 

1659678

 

اما بی تردید مصدومیت های ستاره های مهم یکی از مشکلات اصلی بلوگرانا در فصل جاری بوده و به نظر این روند ادامه دارد. بارسلونا این هفته در دیداری دشوار و تعیین کننده در لیگ قهرمانان، در کیف مهمان دینامو خواهد بود و عدم نتیجه گیری در این دیدار شرایط آنها برای صعود را بغرنج تر از قبل خواهد کرد. اما به نظر می رسد سرخیو آگوئرو و جرارد پیکه، جدیدترین مصدومان بارسلونا برای این دیدار هستند و خبری از این دو بازیکن باتجربه در اوکراین نخواهد بود.

 

جرارد پیکه در نیمه دوم دیدار مقابل آلاوس دچار مصدومیت عضله پشت ران پای راست شده و نشریه آ.اس مدعی شد تقریبا غیبت این بازیکن در دیدار لیگ قهرمانان قطعی خواهد بود. همچنین سرخیو آگوئرو نیز بعد از احساس درد در قفسه سینه، در همان اواسط بازی راهی بیمارستان شد و او نیز در مسابقه مقابل دینامو در ترکیب حضور نخواهد داشت. شرایط بازیکنانی چون آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ و عثمان دمبله نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و این یعنی بارسلونا بدون بخش قابل توجهی از ستاره های خود راهی کیف برای دیدار مقابل دینامو خواهد شد.

 

1659600

دیدگاه‌ها