کد خبر : 1794802 | 07 آذر 1400 ساعت 13:41 | 155.5K بازدید | 115 دیدگاه

مقاله منچستر ایونینگ نیوز:

سردار در بین سه گزینه زمستانی رانگنیک برای منچستر

وبسایت خبری منچستر اونینگ نیوز، سردار آزمون را در بین گزینه‌های احتمالی رالف رانگینک برای خط حمله شیاطین سرخ قرار داد.

سردار در بین سه گزینه زمستانی رانگنیک برای منچستر

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که اعلام شد رالف رانگنیک هدایت منچستریونایتد را برعهده خواهد گرفت، تمرکز زیادی روی کارهایی که او برای پیشرفت تیم انجام خواهد داد، صورت گرفته است. در زمان نگارش این مقاله پس از یک برد آن هم در 7 بازی، منچستر در رده نهم لیگ برتر حضور دارد.

 

اگرچه رالف در مسابقه حساس امروز در دیدار مقابل چلسی حضور نخواهد داشت اما این امید وجود دارد فلسفه او؛ اُکتان بالا که مطمئنا آن را در اولدترافورد اجرا خواهد کرد، فرم متزلزل یونایتد را تغییر بدهد. طبق معمول با حضور یک مربی جدید، صحبتهایی در مورد تغییرات در اسکواد تیم نیز انجام شده است.

این چیزی است فراتر از مسائل تاکتیکی و باید دید باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه و تابستان آینده چه حرکاتی را مدنظر دارد.

 

رانگنیک ثابت کرده که استاد ساختن و نظارت بر کارهای تیمی است و پیش از این چندین ستاره آینده جهان را کشف و جذب کرده است. نتیجه حضور او در آلمان و اخیرا در روسیه، باعث شده که او به فهرستی جالب از بازیکنان در سراسر قاره دسترسی داشته باشد.

 

با در نظر گرفتن این نکات، منچستر اونینگ نیوز سه نام هیجان انگیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده که می‌توانیم شاهد تعقیب آنها از سوی یونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک در پنجره زمستانی پیش رو باشیم.

 

1) کریم ادیمی
باتوجه به نقش رانگنیک در ساخت و شکل دادن به شبکه پیشرو فوتبال در گروه ردبول، دیدن اینکه رانگنیک به آنجا برمی‌گردد تا استعدادهای جدید را برای یونایتد کشف کند، واقعا تعجب برانگیز نخواهد بود. یکی از ستاره‌های نوظهور که میتواند علاقه او را به خود جلب کند، کریم ادیمی مهاجم آر بی سالزبورگ است. این مهاجم جوان فصل گذشته کارش را در تیم دوم سالزبورگ آغاز کرد و خیلی سریع خود را به تیم اصلی رساند.
در اولین فصل کامل خود در سال گذشته، 9 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد و XG او نشان می‌دهد عملکردش برای یک تیم بزرگ بیش از حد مناسب است. او در این فصل نیز در 21 بازی 15 گل به ثمر رسانده و بسیاری او را به دلیل توانایی‌هایش با هالند مقایسه می‌کنند. البته شاید این بار با حضور رالف رانگنیک قرار نباشد که شکار بزرگی مثل او، از دست برود.

 

1668766

 

2) دنی اولمو
دنی اولمو در سال 2014 غول کاتالان را ترک کرد و به دیناموزاگرب پیوست تا مسیری متفاوت را به سمت ستاره شدن طی کند. این یک حرکت مخاطره آمیز برای یک نوجوان 16 ساله بود اما او به سرعت تبدیل به یکی از دارایی‌های اصلی تیم دیناموزاگرب شد و در نهایت آر بی لایپزیگ در ژانویه 2020 او را به قیمت 18 میلیون پوند خریداری کرد. اولمو با وجود بازی در پستی دورتر از خط حمله، در دو سال 26 گل به ثمر رسانده و در سمت راست و چپ و وسط تبدیل به مهره اصلی لایپزیگ شده است. این همان چیزی است که رانگنیک دوست دارد؛ اینکه بازیکنانش توانایی بازی در پستهای متفاوت را داشته باشند. اولمو هنوز در 23 سالگی بهترین سالهای خود را پیش رو دارد و او را تبدیل به یک هدف جذاب برای یونایتد و رقبای آنها (مثل بارسلونا) می‌کند.

 

1668768

 

3) سردار آزمون
با فعالیتی که رانگنیک در روسیه انجام داده، مشخص است که او ایده خوبی از بازیکنان این لیگ در ذهن دارد و سردار آزمون قطعا نگاه رانگنیک را روی خود حس خواهد کرد. او که لقب مسی ایرانی را به خود اختصاص داده، واقعا شایسته چنین ستایشی هست و به لطف استعدادهجومی و گلهای بسیار زیاد تحسین کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. سردار در این فصل 9 بار موفق به گلزنی شده که یکی از این گل‌ها مقابل یوونتوس به ثمر رسیده است.
تاتنهام دیگر باشگاهی بود که به جذب وی علاقه‌مند بود اما باتوجه به اینکه قرارداد وی در تابستان آینده به پایان می‌رسد، این تصمیم به تعویق افتاد. اگر رانگنیک توجه لازم را به آزمون کرده باشد، این شانس وجود دارد که با او در سال جدید به توافق برسد، قبل از اینکه رقابت برای جذب وی در تابستان به اوج خود برسد.

 

1668767

 

منبع: منچستر اونینگ نیوز (Manchester Evening News)

دیدگاه‌ها