کد خبر : 1795642 | 11 آذر 1400 ساعت 14:41 | 44.4K بازدید | 35 دیدگاه

سخنرانی انگیزشی رونالدو برای هم‌تیمی‌ها (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، در تلاش است تا با تجربه و یادآوری قهرمانی‌هایش به بازیکنان این تیم روحیه دهد.

سخنرانی انگیزشی رونالدو برای هم‌تیمی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری از رونالدو منتشر شده که در حال صحبت با الکس تلس، هم تیمی‌اش در یونایتد، است و به او یادآوری می‌کند که هر اتفاقی در زمین فوتبال می‌تواند رخ دهد.

ویدیویی از این دو نفر در جریان تمرینات برای آماده‌سازی پیش از دیدار هفته گذشته برابر ویارئال در لیگ قهرمانان منتشر شده است، دیداری که در نهایت با پیروزی 0-2 شیاطین سرخ و قطعی شدن صعود آنها به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به پایان رسید.

و به نظر می‌رسد که رونالدو در جریان این تمرین در حال صحبت کردن با تلس و یادآوری خاطرات موفقیت‌ها و قهرمانی‌هایش در رئال مادرید است.

صدای او در این ویدیو شنیده می‌شود که به تلس می‌گوید:« ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم و سپس سال بعد باز هم توانستیم قهرمان شویم. تو هرگز نمی‌دانی که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد، هرگز نمی‌دانی.»

 

1669978

 

رونالدو در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 موفق شد سه سال متوالی به همراه رئال مادرید و تحت هدایت زین الدین زیدان جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

هواداران یونایتد امیدوار هستند که انگیزه و خوش‌بینی این فوق ستاره پرتغالی به سایر بازیکنان این تیم نیز منتقل شود و آنها بتوانند شرایط را به سود خود تغییر داده و فصل را با روندی بسیار بهتر ادامه دهند.

شیاطین سرخ در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارند اما پیروزی برابر آرسنال در بازی پنج شنبه می‌تواند آنها را تا جایگاه ششم بالا بکشد  و در این صورت تنها سه امتیاز با وستهام رده چهارمی فاصله خواهند داشت.

رونالدو تا به این جای فصل موفق شده در 15 بازی 10 گل برای این تیم به ثمر برساند که آماری درخشان برای این مهاجم 36 ساله است.

دیدگاه‌ها