کد خبر : 1796486 | 15 آذر 1400 ساعت 12:51 | 35.1K بازدید | 6 دیدگاه

موراتا، مانع بزرگ انتقال کاوانی به بارسلونا

آلوارو موراتا، مهاجم یوونتوس، عملکرد خوبی در این تیم نداشته و همین باعث شده که آنها به فکر جذب مهاجم باشند.

موراتا، مانع بزرگ انتقال کاوانی به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"،برخی از منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که یوونتوس در حال بررسی شرایط ادینسون کاوانی است که قصد دارد در ژانویه از جمع بازیکنان منچستریونایتد جدا شود.

حضور کریستیانو رونالدو در این تیم باعث شده که فرصت زیادی برای بازی به کاوانی نرسد و همین موضوع باعث چنین تصمیمی از سوی این بازیکن شده است.

توتو اسپرت مدعی شده که اولویت اول یوونتوس جذب دوشان ولاهوویچ است که با توجه به درخواست‌های فیورنتینا هر روز سخت‌تر می‌شود و اگر انتقال این بازیکن ممکن نباشد، آنها برای خرید کاوانی اقدام خواهند کرد.

موراتا که به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به یووه رفته نتوانسته عملکرد خوبی را در این فصل از خود به نمایش بگذارد و تا به حال تنها سه گل در لیگ ایتالیا به ثمر رسانده است.

 

1650219

 

همین موضوع باعث شده که مدیران این تیم تصمیمی برای ارائه پیشنهاد 35 میلیون یورویی و دائمی کردن قرارداد این بازیکن نداشته باشند و او باید در انتهای فصل به مادرید برگردد. هرچند حضور کاوانی در ژانویه، کار را از این هم برای موراتا سخت‌تر خواهد کرد.

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود ژاوی و مدیران بارسا به شدت به جذب ادینسون کاوانی علاقمند هستند و او را جانشین مناسبی برای سرخیو آگوئرو می‌دانند که به دلیل مشکلات قلبی قادر به حضور در میدان نیست.

با این حال  اگر یوونتوس تصمیم جدی برای جذب این بازیکن اروگوئه‌ای داشته باشد، بعید است که بارسا شانسی در این زمینه داشته و قادر به رقابت با این باشگاه ایتالیایی در زمینه پرداخت دستمزد باشد.

 

دیدگاه‌ها