کد خبر : 1797151 | 18 آذر 1400 ساعت 18:08 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

با 2 برد در جدول از این رو به آن رو می‌شویم؛

میثاقیان: کسی جز من نمی‌توانست این تیم را جمع کند!

سرمربی شهر خودرو خراسان بار دیگر از حواشی ایجاد شده برای تیمش در مشهد گلایه کرد و ابراز امیدواری کرد که دوباره تمرینات تیم به مشهد منتقل شود.

میثاقیان: کسی جز من نمی‌توانست این تیم را جمع کند!

به گزارش "ورزش سه" اکبر میثاقیان سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل گل‌گهر حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود؛ آن‌هم در شرایطی که شهر خودرو در قعر جدول حضور دارد و بدون برد تا پایان هفته هشتم بوده و تنها 2 امتیاز به دست آورده است.

 

میثاقیان در بخش ابتدایی صحبت‌های خود اشاره‌ای به مشکلات این تیم داشت و با اشاره به این‌که اگر او نمی‌آمد تیم جمع نمی‌شد، گفت: در مقطعی که تیم را تحویل گرفتم، بحران بزرگ و پرتنشی به وجود آمده بود؛ جمع کردن تیم سخت بود و جز من کار هیچکس نبود و با درایت و مدیریتم کار را جمع کردم و شرایط خوبی داریم. تیم خوبی داریم و با 2 پیروزی می‌توانیم دهم شویم.

 

سرمربی شهر خودرو با اشاره به فاصله کم تیم‌ها در جدول لیگ برتر گفت: تفاوت جایگاه تیم‌ها 2 بازی است، پیشرفت خوبی داشته‌ایم و فقط گل نزده‌ایم؛ بدشانسی دست از سر ما برمی‌دارد. اتفاق بدی در نهایت نخواهد افتاد و شرایط برای پیشرفت مهیا شده و همچنین باشگاه هم 10 درصد پول بازیکنان را داده است.

 

اکبر میثاقیان با ابراز امیدواری از این‌که تیمش بتواند برنده بازی فردا باشد، توضیح داد: تمام تلاشمان این است که این یک بازی را ببریم و راه بیفتیم؛ فردا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم، گل گهر تیم خوبی است و سرمربی بزرگی دارد. ما در بازی با تراکتور و فجر عالی کار کردیم و امیدوارم فردا هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

 

میثاقیان با قدردانی از بازیکنان و تیم مدیریتی باشگاه گفت: بازیکنانم از جان مایه گذاشته‌اند و بابت فداکاری هایشان از آنها ممنون هستم؛ حیدرپور هم تلاش زیادی می‌کند و امیدواریم تیم دوباره در مشهد کارش را ادامه دهد.

 

سرمربی شهر خودرو اشاره‌ای هم به انتقادات خبرنگاران مشهدی در هفته‌های گذشته داشت و گفت: فوتبال‌نویس‌های مشهدی از من دلخور نباشند؛ کاری ندارم که تیم قعر جدول است، روند رو به رشد است. با 2 برد در جدول از این رو به آن رو می‌شویم، مطمئنم این تیم با شخصیت آسیایی که دارد، بلند می‌شود.

 

اکبر میثاقیان در واکنش به تغییرات در کادرفنی و اضافه شدن 2 دستیار جدید توضیح داد: زشت است که بگوییم من در جریان نبوده ام؛ بادامکی و تقی‌پور گفتند نمی‌آیند. بعد از اینکه آنها قبول نکردند گراییلی و سیدعباسی را به تیم اضافه کردیم. من، ناصحی و امجد تنها 3 مربی هستیم و در مقایسه با سایر تیم‌ها دست تنها و کم بودیم.

 

میثاقیان با گلایه از رد پیشنهادات از سوی مربیان بومی گفت: به مربی بومی می‌گوییم بیاید و کمک کند، حاضر نیست بیاید؛ باید آشتی کنیم و کنار هم باشیم تا شرایط بهتر شود.

 

سرمربی شهر خودرو واکنشی هم به مسئله اولتیماتوم به او داشت و درباره جانشینی احتمالی سیدعباسی پاسخ داد: من مربی هستم و تابع تصمیمات هستم؛ ابتدای صحبت‌هایم گفتم که چه باشم چه نباشم این تیم به موفقیت خواهد رسید.

 

او درباره غایبان فردای تیمش هم گفت: ربیع‌خواه مصدوم است و بقیه بازیکنان سرحال هستند.

 

اکبر میثاقیان در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره بدهی کوزین و حاشیه‌هایی که پیش آمده، توضیح داد: نمی‌توانیم بدهی کوزین را ندهیم و موضوعی نیست که عملی نشود؛ مقداری از پول داده شده و قطعا بقیه آن هم داده خواهدشد.

دیدگاه‌ها