کد خبر : 1798290 | 24 آذر 1400 ساعت 09:57 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیام مانچینی برای آگوئرو: متاسفم که باید خداحافظی کنی

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از مشکل قلبی که برای سرخیو آگوئرو به وجود آمده ابراز ناراحتی کرد.

پیام مانچینی برای آگوئرو: متاسفم که باید خداحافظی کنی

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو پس از سال‌ها حضور درخشان در منچسترسیتی، تابستان امسال از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا ملحق شد.

بسیاری باور داشتند که این بازیکن 33 ساله به نوکمپ رفته تا با لیونل مسی هم‌بازی شود و حتی پس از جدایی مسی این صحبت مطرح شد که شاید قرارداد او نیز فسخ شود. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و او به حضورش در بارسا ادامه داد.

اما آگوئرو در جریان دیدار برابر آلاوز در ماه اکتبر از ناحیه قفسه سینه احساس درد کرد، از زمین بیرون رفت و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

کمی بعد اعلام شد که او به دلیل مشکل قلبی سه ماه از میادین دور خواهد بود و حالا انتظار می‌رود که او امروز با انتشار بیانیه‌ای از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

1673676

 

مانچینی که اولین قهرمانی سیتی در لیگ برتر در فصل 12-2011 را با گل تعیین کننده این بازیکن در وقت‌های تلف شده به دست آورد از اتفاقی که برای او افتاده ابراز تاسف کرد.

این مربی ایتالیایی در این باره گفت:« من بسیار متاسف هستم. بهترین اتفاقات را برای او آرزو می‌کنم. من خواهان حضور او در سیتی بودم، او بالاترین میانگین گل زده در لیگ انگلیس به عنوان یک بازیکن خارجی را داشت. من متاسفم که او باید به این زودی از دنیای فوتبال برود.»

مانچینی در فاصله دسامبر 2009 تا می 2013 هدایت سیتی را برعهده داشت و آگوئرو در جولای 2011 به جمع بازیکنان این تیم اضافه شد.

دیدگاه‌ها