کد خبر : 1798421 | 24 آذر 1400 ساعت 18:02 | 40.6K بازدید | 6 دیدگاه

مهمان ویژه مراسم آگوئرو؛ پایان اختلاف (عکس)

مراسم خداحافظی سرخیو آگوئرو یک مهمان ویژه داشت؛ پپ گواردیولا نیز خود را از انگلیس به اسپانیا رسانده بود.

به گزارش "ورزش سه"،  امروز مراسم خداحافظی سرخیو آگوئرو برگزار شد و پپ گواردیولا نیز یکی از افرادی بود که برای شرکت در کنفرانس مطبوعاتی مراسم خداحافظی این بازیکن به بارسلونا سفر کرد. این ستاره آرژانتینی پس از سپری کردن دوران حرفه ای موفق، امروز در سن 33 سالگی و به دلیل ابتلا به مشکلات قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

آگوئرو امروز در یک نشست مطبوعاتی این تصمیم را به صورت رسمی اعلام کرده و البته در خلال مراسم احساساتی هم شده و اشک ریخت. سرخیو آگوئرو امروز شاهد حضور پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی و چیگی بیگیریستین نیز در این مراسم بود تا شایعات در مورد اختلاف این دو نفر به پایان برسد.

 

پپ گواردیولا که چهار سال در منچسترسیتیی سرمربی سرخیو آگوئرو بود، این اواخر کمتر از بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در ترکیب اصلی استفاده می کرد و برخی منابع خبر از اختلاف این دو داده بودند. اما گواردیولا امروز و تنها ساعاتی بعد از اتمام دیدار دیشب تیمش در مقابل لیدز یونایتد، به شهر بارسلونا سفر کرده و به احترام سرخیو آگوئرو در این مراسم حضور یافت. پپ و سرخیو در خلال این برنامه لحظاتی یکدیگر را از آغوش گرفته و به خوش و بش با هم پرداختند. گواردیولا در واکنش به حضور در این مراسم گفت: "مارادونا ایتالیا را فتح کرد، لیونل مسی در اسپانیا فوق العاده بود و سرخیو آگوئرو این کار را در انگلیس انجام داد، آمار و ارقام این بازیکن خود گویای همه چیز هستند."

 

1674410

 

1674413

 

1674411

 

1674412

 

دیدگاه‌ها