کد خبر : 1799566 | 30 آذر 1400 ساعت 13:05 | 242.6K بازدید | 66 دیدگاه

نارضایتی مسی‌ها از زیرپیراهنی کاپیتان

شادی گل فردوسی‌پوری جنجالی شد! (عکس)

بهرام رشید فرخی سه فصلی است که در کرمان حضور دارد و بازیکنی شناخته شده در این تیم است.

شادی گل فردوسی‌پوری جنجالی شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او این هفته در جریان رقابت های جام حذفی و در شرایطی که تیمش مقابل ماشین سازی به میدان رفته بود، یکی از گل های نارنجی پوشان را وارد دروازه حریف کرد و اسم خود را بر سر زبان ها انداخت.


 جالب اینکه رشید فرخی پس از گلزنی پیراهن نارنجی مس کرمان را بالا داد تا نوشته ای را که روی زیرپوشش درج کرده بود، به دوربین های عکاسان نشان دهد. روی زیرپوش نوشته شده " دلتنگ صدایی که عادل بود " و در سطر زیرین نام عادل فردوسی پور با زنگ قرمز آمده؛ پیامی از سوی کاپیتان مس کرمان در روزهایی که صحبت از بازگشت این مجری صدا و سیما به رسانه ملی شنیده می شود.


کاپیتان مس پیش از این نیز از این رسانه استفاده کرده بود؛ یکبار با انتشار جمله‌ای درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها  (جای مادران سرزمینم در ورزشگاه‌ها خالیست) و یکبار هم با انتشار تصویر آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از درگذشت او ...

 

1676081

 

1676082

 

اما آخرین شادی گل رشید فرخی بی حاشیه نبوده است؛ دقایقی پیش رسانه تیتر ورزشی در استان کرمان خبر داد که این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه مس احضار شده است. ورزش سه بعد از انتشار این خبر اقدام به راستی‌آزمایی این خبر کرد، اما به نتیجه خاصی نرسید. البته خود بازیکن این خبر را تایید یا تکذیب نکرد تا ابهام درباره این مسئله همچنان ادامه داشته باشد، اما منبعی دیگر به ما گفت که قطعا باشگاه مس از این موضوع چندان خرسند نبوده است؛ البته نه به دلیل اینکه ضدیتی در این مجموعه با عادل فردوسی پور وجود داشته باشد، بلکه به خاطر احتمالات ترکش‌هایی که ممکن است بعد از این شادی به باشگاه مس بخورد که در کورس صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار دارد و در رده نهم این جدول 18 تیمی دسته اول قرار گرفته است.

 

بهرام رشید فرخی در حال حاضر علاقه چندانی به صحبت درباره این موضوع ندارد، اما شاید در یکی دو روز آینده با او درباره کلیت این ماجرا و شعارهای امروز و دیروزش صحبت کنیم. او در پست مهاجم بازی می‌کند و قبلا به واسطه نمایش زیر پیراهنش بعد از گلزنی مقابل تراکتور مورد استقبال رسانه ها قرار گرفته بود و قاعدتا آن حس خوشایند باعث شده که او بیشتر روی رسانه شخصی خودش (زیرپیراهنی) وقت بگذارد.

دیدگاه‌ها