کد خبر : 1801577 | 11 دی 1400 ساعت 09:59 | 18.3K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: از اختلاف امتیاز در صدر شگفت‌زده شدیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد که انتظار ایجاد این اختلاف امتیاز در صدر جدول را نداشته است.

گواردیولا: از اختلاف امتیاز در صدر شگفت‌زده شدیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در اواخر اکتبر و با شکست برابر کریستال پالاس پنج امتیاز با چلسی که در آن زمان در صدر جدول قرار داشت فاصله پیدا کرد اما پس از آن موفق شده 10 بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

این پیروزی‌های ارزشمند باعث شده که این تیم در حال حاضر با ۸ امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول رده دومی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در صدر جدول جای بگیرد  در بازی روز شنبه برابر آرسنال در تلاش است که این اختلاف امتیاز را افزایش دهد.

این در حالی است که لیورپول نیز این هفته دیدار سختی در پیش دارد و باید در استمفورد بریج به مصاف چلسی برود.

 

1677515

 

گواردیولا درباره صدرنشینی تیمش گفت:« این موقعیتی غیرمنتظره است. هنوز یک ماه از زمانی که ماه چهار یا پنج امتیاز عقب‌تر از چلسی و لیورپول بودیم نگذشته است. وقتی اوضاع خوب است نباید بیش از حد راضی و خشنود بود و وقتی شرایط برعکس پیش می‌رود نیز نباید خیلی ناراحت و افسرده شد چون باید با این تعداد بازی و تمامی رقابت‌ها با آرامش برخورد کرد، این چیزی است که من فصل گذشته به دلیل شرایط شیوع کرونا بهتر آن را یاد گرفتم.»

سیتی پس از شکست برابر پالاس و تساوی خانگی مقابل ساوتهمپتون شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت و بسیاری باور داشتند که این باشگاه باید پس از جدایی آگوئرو جانشینی برای این بازیکن جذب می‌کرده است.

سرمربی سیتی در این باره اظهار داشت:« مهم‌ترین ویژگی بازیکنان این است که عطش بازی داشته و به تیم متعهد باشند. این تیم باید به خودش بگوید که می‌خواهد این کار را انجام دهد و پیش برود. ما پنج یا شش مهاجم باورنکردنی داریم و فقط می‌توانیم از سه بازیکن استفاده کنیم. همه در تیم دخیل هستند. رحیم و ریاض برابر لستر عالی بودند اما مقابل برنتفورد بازی نکردند. من فکر می‌کنم در این بازه زمانی همه به نوعی در تیم حضور دارند. این همکاری در تیم عالی است و به همین دلیل ما اینجا هستیم.»

دیدگاه‌ها