کد خبر : 1801641 | 11 دی 1400 ساعت 15:06 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاناوارو مربی لواندوفسکی؟

تیم ملی لهستان، مقصد احتمالی اسطوره ایتالیایی

فابیو کاناوارو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به احتمال زیاد به عنوان سرمربی جدید تیم ملی لهستان انتخاب خواهد شد تا جایگزین پائولو سوسا در این تیم شود.

تیم ملی لهستان، مقصد احتمالی اسطوره ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، 4 ماه پیش بود که اعلام شد فابیو کاناوارو سرمربی جوان و ایتالیایی دیگر سمتی در باشگاه گوانگژو اورگرانده نخواهد داشت.

مشکلات مالی و قوانین جدید در سوپرلیگ چین یکی یکی باعث جدایی ستاره هایی شده بود که در سال های اخیر حضور در این کشور و درآمدزایی را به فعالیت در بالاترین سطح فوتبال ترجیح داده بودند.

 

 

1678800

 

 

در نهایت باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده اعلام کرد با توجه به مشکلات اقتصادی مالکیت باشگاه، آینده این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و فابیو کاناوارو، سرمربی ایتالیایی نیز گوانگژو را ترک خواهد کرد. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و برنده توپ طلای جهان در سال 2017، بعد از چهار سال فعالیت در گوانگژو اورگرانده از این تیم جدا شد. در یکی دو روز اخیر از کاناوارو به عنوان جانشین احتمالی پائولو سوسا در تیم ملی لهستان نام برده می شود.

سوسا مربی پرتغالی لهستان به قرارداد خود با این تیم پایان داد و هدایت تیم برزیلی فلامنگو را به عهده خواهد گرفت. این خبر را یک خبرنگار لهستانی به نام سباستین استاشوسکی در توئیتر منتشر کرده است.

 

 

1665755

 

 

لهستان که نتوانست به طور مستقیم به جام جهانی صعود کند در مرحله پلی‌آف رقابت‌ها به مصاف روسیه خواهد رفت تا برای صعود به جام جهانی 2022 قطر مبارزه کند. برنده این دیدار به مصاف برنده تیمهای جمهوری‌چک و سوئد خواهد رفت. در نتیجه از بین زلاتان ایبراهیموویچ و روبرت لواندوفسکی ستاره‌های دو تیم سوئد و لهستان، یکی به جام جهانی راه نخواهد یافت.

دیدار روسیه و لهستان روز 4 فروردین انجام خواهد شد و کاناوارو در صورت انتخاب به عنوان مربی لهستان، حدود سه ماه برای آماده کردن این تیم وقت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها