کد خبر : 1804340 | 24 دی 1400 ساعت 15:00 | 11.1K بازدید | 11 دیدگاه

امیدوارم شرایط برای همه یکسان باشد؛

توخل: از همه مربیان یاد می گیرم نه فقط گواردیولا

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید احترام زیادی برای پپ گواردیولا قائل است اما در عین حال نه فقط از او بلکه از همه مربیان یاد می‌گیرد.

توخل: از همه مربیان یاد می گیرم نه فقط گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فرداشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی خواهد بود. آبی ها با 10 امتیاز کمتر نسبت به تیم پپ گواردیولا در رده دوم جدول قرار گرفته اند و برای امیدوار ماندن به قهرمانی محکوم به غلبه بر سیتی هستند. در سمت مقابل سیتیزن ها با پیروزی در این بازی گام بزرگی به سمت قهرمانی بر خواهند داشت.

 

توماس توخل، سرمربی چلسی، در نشست خبری پیش از بازی برابر منچسترسیتی گفت: "منچسترسیتی به لحاظ ابتلا به کرونا و مصدومیت ها وضعیت بهتری داشته است. شاید این مسئله به شانس مربوط می شود و یا اینکه عملکرد بهتری در این زمینه داشته اند. آنها مصدومیت های کمتری داشته اند و بازیکنان شان کمتر غایب بوده اند. آنها همچنین طی این چند هفته مثل ما از کرونا ضربه خورده‌اند و این یک تفاوت بزرگ است.

 

 

1682562

 

 

ما آنقدر اعتماد به نفس داشتیم که بگوییم از روز اول فصل سعی خواهیم کرد فاصله خود را با سیتی کم کنیم. اشتباه نکنید، فردا از بازیکنانی که در زمین داریم کاملا راضی خواهم بود. ما آنها را به همان شیوه با اعتقاد واقعی هل خواهیم داد. اما این که همه بازیکنان را در اختیار داشته باشد متفاوت است. داشتن یک تیم کامل به شما برتری بیشتری می‌دهد تا در سطح من سیتی باشید.  اما ما آن را نداشتیم. این فقط توضیحی از وضعیت است."

 

به تعویق افتادن بازی‌ها و تغییر قوانین توسط باشگاه ها: "امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد چرا که به شدت عصبانی خواهم شد. زمانی که فکر می‌کردیم نباید بازی کنیم این کار را انجام دادیم. بنابراین من فقط می توانیم امیدوار باشم که قوانین برای همه یکسان باشد."

 

 

1682561

 

 

یادگیری از پپ گواردیولا: "سعی می کنم از هر حریفی یاد بگیرم.  من برای پپ احترام زیادی قائل هستم، همه این را می دانند، اما من از همه مربیان یاد می گیرم."

دیدگاه‌ها