کد خبر : 1804860 | 27 دی 1400 ساعت 11:16 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

الجزایر در آستانه حذف با گل نزنی به نام بغداد!

شاگردان جمال بلماضی پس از شکست در دیدار با گینه استوایی حالا در آستانه حذف از جام ملت های آفریقا قرار دارند.

الجزایر در آستانه حذف با گل نزنی به نام بغداد! 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه پیش از آغاز رقابت های جام ملت های آفریقا تصور می شد تیم ملی الجزایر از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها خواهد بود آنها حالا در آستانه حذف از این بازی ها قرار دارند. 

 

دو نتیجه ضعیف و بسیار عجیب برابر دو تیم بی نام و نشان آفریقایی باعث شد تا الجزایری ها با یک امتیاز از دو بازی، خود را آماده حذف از این بازی ها کنند. شاگردان جمال بلماضی در بازی اول خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا برابر تیم ملی سیرالئون ایستادند و در نهایت با تساوی صفر بر صفر به کار خود پایان دادند. آنها شب گذشته در دومین بازی مقابل تیم گینه استوایی قرار گرفتند و در کمال بهت و ناباوری با یک گل بازی را به حریف عنوان واگذار کردند. 

 

 نکته عجیب اما در تیم ملی الجزایر که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت عدم گلزنی مهاجم شش دانگی به نام بغداد بونجاح است! مهاجم تیم السد قطر که با پیراهن این تیم در لیگ ستارگان قطر، لیگ قهرمانان آسیا و دیگر لیگ های داخلی این کشور درخشید و بارها و بارها به عنوان آقای گلی به کار خود پایان داد در ۷ دیدار اخیر تیم ملی الجزایر موفق نشده حتی یک بار دروازه رقبای این تیم را باز کند! در حالی که کادر فنی تیم ملی الجزایر و هواداران این تیم امید زیادی روی گلزنی های بغداد در بازیهای جام ملتهای آفریقا داشتند، این مهاجم برخلاف قبل خود را مهاجمی کاملا گل نزن نشان داد. هر چقدر هم که دوندگی بی امان او در طول بازی و حرکات بدون توپ او در صورت قدرشناسی سایر بازیکنان خط جلوی الحزایر می توانست برای این تیم مفید باشد، گل نزدن او ضرباتی اساسی به پیکر تیم ملی است. 

 

1683274

 

در این باره نکته جالب اینکه بعضی ها روال کاری فعلی این بازیکن در پیراهن تیم ملی الجزایر را بسیار شبیه به لیونل مسی آن هم چند سال پیش می دانند. بازیکنی که با پیراهن بارسلونا افتخارات را درو می‌کرد با پیراهن تیم ملی آرژانتین تنها به ناکامی می‌رسید، بونجاح هم فعلا در ۷ دیدار پیاپی موفق نشده برای تیم ملی کشورش شادی آفرین باشد و این زنگ خطری برای او خواهد بود تا مانند بسیاری از ستاره های تیم ملی الجزایر جای خود را به گزینه دیگری ندهد. 

 

پس از پایان بازی های شب گذشته تیم ملی ساحل عاج با ۴ امتیاز، تیم ملی گینه استوایی با ٣ امتیاز، تیم ملی سیرالئون با ۲ امتیاز و تیم ملی الجزایر با ١ امتیاز از صدر تا قعر جدول گروه پنجم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها