کد خبر : 1804867 | 27 دی 1400 ساعت 11:37 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

برتری الهلال،الاتحاد، الاهلی و النصر در یک هفته 

خاص ترین هفته در لیگ حرفه ای عربستان

نتایج به دست آمده از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ حرفه ای عربستان نشان می‌دهد که برای اولین بار در بازی‌های این فصل، هر چهار تیم قدرتمند عربستانی موفق شدند بر رقبای خود پیروز شوند.

خاص ترین هفته در لیگ حرفه ای عربستان

به گزارش "ورزش سه"، نوسان در تیم‌های بزرگ عربستانی را می‌توان مهم‌ترین نکته در لیگ حرفه‌ای این کشور در فصل فعلی دانست. اتفاقی که باعث شده تا نتایج تیم های مهم عربستانی با چالش‌های ویژه ای روبرو شوند و در این میان طبیعی بود که هر هفته منتظر دیدن و یا شنیدن نتایجی عجیب از بازی های برخی از این تیم های بزرگ باشیم. 

 

هفته هفدهم لیگ حرفه ای عربستان را اما می توان متفاوت ترین هفته در نتیجه گیری چهار تیم بزرگ عربستانی که به قولی چهار ضلع قدرت فوتبال باشگاهی این کشور را به نام خود زدند، دانست. الاهلی، النصر، الهلال و الاتحاد چهار تیم مورد نظر در بازی‌های این هفته یعنی دومین هفته از دور برگشت رقابتهای لیگ حرفه ای عربستان توانستند برابر رقبای خود به برتری برسند و این تنها هفته‌ای بیش ‌است که این چهار تیم در بازی های این فصل موفق به برتری برابر رقبای خود شدند. 

 

1683283

 

الاهلی در ادامه نتایج ناامیدکننده فصل قبل امسال نیز نتایج ضعیف بسیاری گرفته است. آنها روز گذشته توانستند برابر تیم الحازم به برتری برسند. این برد با یک گل باعث شد تا الاهلی ۱۹ امتیازی شود و در رده نهم جدول رده بندی جای بگیرد. 

 

النصر دیگر تیم مورد نظر است که در بازی اخیر خود موفق شد با برتری به کار خود پایان دهد آنها که در بازی فصل گذشته موفق نشدند به نتیجه مورد نظر برسند و با برتری چهار گله برابر الفیصلی توانستند خود را ۳۲ امتیازی کنند و در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند. 

 

الهلال، هم قهرمان بلامنازع سال های اخیر در فوتبال عربستان نام دارد آنها که انتظار می رفت نتایجی بهتر از این در بازی های فصل جاری بگیرند، روز گذشته بازی مقابل التعاون را با نتیجه ۳ بر ۲ به  پیروزی رسیدند و ۳۰ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند. 

 

در پایان این مطلب هم البته باید به نام تیم الاتحاد اشاره کنیم. زرد و مشکی پوشان که در سالهای گذشته موفق به کسب نتایج خوبی در لیگ حرفه ای عربستان و البته بازی های لیگ قهرمانان آسیا شده بودند، پس از چند فصل به هم ریختگی و کسب نتایج ضعیف، امسال با تغییرات فراوان پا رقابت‌ها گذاشتند و همانطور که پیش از این نیز درباره اینکه گفته شده بود با برد در بازی این هفته لیگ موفق شد امتیاز ٣٨ امتیازی شوند تا همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ حرفه ای عربستان قرار داشته باشند.

دیدگاه‌ها