کد خبر : 1805656 | 01 بهمن 1400 ساعت 00:05 | 30.2K بازدید | 34 دیدگاه

الچه ۱-۲ رئال؛ بازگشت ۱۰ نفره با ستاره‌های مغضوب

رئال مادرید در یک بازی بسیار دشوار که 120 دقیقه به طول انجامید نتیجه 2-1 الچه را شکست داد.

الچه ۱-۲ رئال؛ بازگشت ۱۰ نفره با ستاره‌های مغضوب

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا همان کوپا دل ری مهمان الچه بود که نهایتاً این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه 2-1 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت.

 

در نیمه اول ابتدا این رئال مادرید بود که شروع بهتری داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه الچه ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها ثمری نداشت.

 

 

1684282

 

 

در ادامه الچه کمی بهتر عمل کرد و آنها نیز یکی دو موقعیت روی دروازه رئال مادرید ایجاد کردند اما گلی به ثمر نرسید تا این بازی نه چندان زیبا در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر شروع کرد و می‌توانست در همان ابتدا توسط لوکا یوویچ به گل دست پیدا کند اما این بازیکن فرصت خوبی را از دست داد. هر چند که پیش از ضربه او داور اعلام آفساید کرده بود.

 

 

1684284

 

 

در ادامه نیمه دوم هم این رئال مادرید بود که موقعیت‌هایی روی دروازه الچه ایجاد کرد اما نتوانست موفق به گلزنی شود تا بازی در پایان وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

در وقت‌های اضافه نیمه اول باز هم این رئال مادرید بود که شروع بهتری داشت و می‌توانست توسط کاسمیرو به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه الچه به بیرون رفت.

 

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول وقت‌های اضافه نزدیک می شد الچه به یک ضربه ایستگاهی دست یافت. ضربه اول به دیوار دفاعی رئال مادرید برخورد کرد اما در برگشت شوت گونزالو وردو بعد از برخورد به دنی سبایوس وارد دروازه رئال مادرید شد.

 

 

1684287

 

 

رئال مادرید که در دقیقه 102 به دلیل اخراج مارسلو 10 نفره شده بود توانست در دقیقه 108 توسط ایسکو به گل تساوی دست پیدا کند. ضربه دنی سبایوس بعد از برخورد به ایسکو وارد دروازه الچه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1684286

 

 

در دقیقه 115 این رئال مادرید بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. ادن هازارد بعد از دریبل دروازه بان الچه دروازه تقریبا خالی این تیم را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

چند دقیقه بعد الچه توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما داور بازی به دلیل خطای بازیکن این تیم آن را مردود اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه 2-1 تمام شده و شاگردان کارلو آنچلوتی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شوند.

 

 

1684288

دیدگاه‌ها