کد خبر : 1805868 | 02 بهمن 1400 ساعت 09:16 | 10.6K بازدید | 15 دیدگاه

آ.اس ادعا کرد؛

احتمال انجام عمل جراحی روی پای آنسو فاتی

به نظر می‌رسد مصدومیت آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، شدیدتر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد.

احتمال انجام عمل جراحی روی پای آنسو فاتی

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی که پس از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت به تازگی بار دیگر شرایط حضور در زمین بازی را پیدا کرده بود، در جریان بازی برابر اتلتیک بیلبائو مصدوم شده و میدان را ترک کرد.

در روزهای اخیر صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره شدت مصدومیت و مدت زمان دوری این بازیکن از میادین مطرح شد اما حالا آ.اس مدعی شده که باشگاه بارسا در حال بررسی شرایط انجام عمل جراحی روی پای مصدوم آنسو فاتی است.

این روزنامه اسپانیایی می‌گوید پزشکانی که پای این بازیکن را معاینه کردند اعلام کردند که بهتر است او تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا هرچه زودتر مشکلی که برای عضله دو سر ران پای چپش به وجود آمده به صورت کامل برطرف شود.

 

1684374

 

قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور این مهاجم و والدینش برگزار شود تا این شرایط به صورت کامل برای آنها شرح داده شده و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

آزمایشات انجام شده توسط این بازیکن در روز جمعه نشان داده که همسترینگ پای چپ او آسیب دیده و مصدومیت سابق او نیز بار دیگر تشدید شده است. به این ترتیب دوری شش تا هشت هفته‌ای در انتظار این بازیکن است که حداقل میزان دوری او از میادین خواهد بود.

با این حال باشگاه معتقد است که منطقی‌ترین راه، انجام عمل جراحی روی پای آنسو فاتی است تا مشکل به صورت بنیادین حل شده و از تکرار مداوم آن جلوگیری شود. در صورت انجام عمل جراحی، این بازیکن تا سه ماه قادر به همراهی بارسا نخواهد بود.

دیدگاه‌ها