کد خبر : 1805922 | 02 بهمن 1400 ساعت 12:45 | 17.6K بازدید | 28 دیدگاه

رانگنیک: رونالدو 10 سال دیگر مربی خواهد شد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو در فاصله چند سال آینده به عنوان سرمربی در فوتبال حضور خواهد داشت.

رانگنیک: رونالدو 10 سال دیگر مربی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، رانگنیک و رونالدو در چند روز گذشته به تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌های ورزشی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

این مربی آلمانی در جریان دیدار برابر برنتفورد تصمیم گرفت که این مهاجم تیمش را از زمین بازی بیرون کشیده و هری مگوایر را در دقیقه 71 جانشین او کند.

اما این تصمیم چندان به مذاق رونالدو خوش نیامد و او علنا اعتراض و ناراحتی خود را از بیرون آمدن از زمین بازی نشان داد تا سوژه خبرنگاران و عکاسان شود.

رانگنیک درباره اتفاقات رخ داده در جریان پیروزی برابر برنتفورد گفت:« من ندیدم یا تعبیرم این نبود که او من را به چالش کشیده است. او شاید فقط بیش از حد احساساتی رفتار کرد و نشان داد که از تعویضش خوشحالش نیست. اما این اولین بار نبود.»

 

1684445

 

این مربی آلمانی درباره تکرار این رفتار از سوی رونالدو در گذشته اضافه کرد:« فکر می‌کنم واکنش او در چنین شرایطی به سر الکس فرگوسن یا مائوریتزیو ساری هم مشابه بوده است. این یعنی او مشکلی با سرمربی ندارد. این بلندپروازی و تمایل شخصی او برای ادامه حضور در زمین است.»

سرمربی منچستریونایتد درباره حضور رونالدو در دنیای فوتبال به عنوان سرمربی اظهار داشت:« فکر می‌کنم کریستیانو روزی خودش سرمربی خواهد شد. شاید اگر پنج سال دیگر بازی کند، 10 سال دیگر سرمربی خواهد شد و پس از آن تجربیاتی به دست می‌آورد. من او را بابت این رفتار مقصر نمی‌دانم اما مشخصا هیچ سرمربی‌ای نباید احساساتی باشد.»

رانگنیک با اشاره به عواقب چنین رفتارهایی از سوی رونالدو ادامه داد:« نشان دادن چنین رفتارهایی برابر دوربین‌های تلویزیونی از نظر من به نفع هیچکس نیست، نه به نفع او و نه به نفع هم تیمی‌هایش.. در آخر، این بازی احساساتی‌ای بود و بازیکنان هم تحت تاثیر قرار گرفتند و من به هیچ وجه این رفتار را به صورت شخصی به خودم نگرفتم.»

دیدگاه‌ها