کد خبر : 1808196 | 13 بهمن 1400 ساعت 09:47 | 19.1K بازدید | 5 دیدگاه

توصیف روزنامه اماراتی از نبرد قهرمانانه در آزادی

امارات الیوم: باختیم اما توپ هنوز در زمین است

یک روزنامه اماراتی با قهرمانانه خواندن تقابل روز گذشته تیم ملی این کشور برابر ایران، از حفظ شانس امارات برای صعود به جام جهانی خبر داد.

امارات الیوم: باختیم اما توپ هنوز در زمین است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در هشتمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، با تک گل مهدی طارمی به پیروزی دست پیدا کند. روزنامه امارات الیوم در گزارشی به این دیدار پرداخت و عملکرد تیم ملی امارات در استادیوم آزادی را جانانه و قهرمانانه توصیف کرد.

 

این روزنامه تیتر "باختیم اما توپ هنوز در زمین است" را برای این گزارش انتخاب کرده و توضیح داده است: تیم ملی فوتبال امارات در دیداری که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، از کسب نتیجه مثبتی که در دسترسش بود غافل شد و الابیض (لقب امارات) با یک گل شکست خورد. این تیم بازی بزرگی به خصوص در نیمه دوم انجام داد و در دیداری که در دور هشتم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار شد، برابر ایران که رسما به جام جهانی صعود کرده، سخت و جانانه جنگید.

 

امارات می‌توانست به نتیجه بهتری نسبت به آن چیزی که به‌دست آمد، برسد اما در موقعیت‌های خوبی که در نیمه دوم برای آنها به‌وجود آمد، شانس با مهاجمانش همراه نبود و در این نیمه، «الابیض» حضور زیاد و درخشانی در زمین ایران داشت و بازی قهرمانانه‌ای را به‌نمایش گذاشت.

 

 

پس از اخراج صادق محرمی در دقیقه 49 به دلیل دریافت کارت زرد دوم و پس از حرکت خشونت آمیز روی پای عبدالله رمضان، ایران این بازی را با 10 بازیکن به پایان رساند. نبود دقت و توجه کافی در خط دفاع به‌ویژه توسط محمود خمیس و بندرالاحبابی باعث شد تیم ایران تنها گل خود در این دیدار را توسط مهدی طارمی به ثمر برساند.

 

با وجود این شکست، امارات شانس خود را برای صعود به جام جهانی از طریق دیدار پلی‌آف حفظ کرد و با 9 امتیاز در رده سوم گروه باقی ماند و نسبت به نزدیکترین رقیب خود یعنی تیم لبنان 3 امتیاز بیشتر دارد در حالی‌که این فاصله امتیازی با عراق 5 امتیاز است.

دیدگاه‌ها