کد خبر : 1808399 | 14 بهمن 1400 ساعت 10:02 | 60.3K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش بیل به عکس جنجالی؛ فتوشاپ بود! (عکس)

گرت بیل، وینگر رئال مادرید، به ادعاها درباره کاهش حجم عضلاتش در روزهای گذشته واکنش نشان داد.

واکنش بیل به عکس جنجالی؛ فتوشاپ بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیل این فصل نیز مدام با معضل مصدومیت  دست و پنجه نرم کرده و از ماه آگوست تا به حال در ترکیب رئال مادرید به میدان نرفته است.

اما این بازیکن ولزی هفته گذشته در تمرینات گروهی این تیم حاضر شد و این در حالی بود که به نظر می‌رسید او حجم زیادی از عضلاتش را از دست داده و به شکل قابل توجهی لاغرتر شده است.

این تصاویر بیل به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و فیزیک فعلی او با آنچه در تابستان گذشته در جریان تمرینات پیش فصل دیده شده بود مورد مقایسه قرار گرفت.

یکی از هواداران رئال مادرید با کنار هم قرار دادن دو تصویر جدید و قدیم در صفحه توییترش نوشت:« بیل در چه مقطعی این حجم از عضلاتش را از دست داد؟ تفاوت این دو تصویر فقط 6ماه است.»

 

1688206

 

این وینگر در نهایت تصمیم گرفت که با انتشار عکس دیگری از زاویه دیگر در همان جلسه تمرینی نسبت به ادعاهای مطرح شده واکنش نشان دهد.

بیل فلش سبز رنگی را به کار برد که به حجم ماهیچه‌های ران پای او اشاره داشت و از شکلک خنده شدید به همراه دستی که عضلاتش را نشان می‌دهد  استفاده کرد تا مدعی شود که تصویری که پیش از این منتشر شده بود صرفا از زاویه بدی بوده و بدن او تغییر خاصی را در طول مدت مصدومیتش تجربه نکرده است.

کارلو آنچلوتی روز گذشته اعلام کرد که ممکن است گرت بیل و ادن هازارد در جریان دیدار برابر اتلتیک بیلبائو که امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برگزار خواهد شد در ترکیب این تیم حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها