کد خبر : 1812101 | 04 اسفند 1400 ساعت 09:44 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

در جدال با سنگین‌ترین وزنه‌ها

سعید آذری و یک عکس داوطلبانه؛من وزنه برمی‌دارم

مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن و فولاد پیش از ورود به عرصه فوتبال، فعالیت پررنگی در رشته وزنه‌برداری داشت و یک قهرمان اسمی در این عرصه است.

سعید آذری و یک عکس داوطلبانه؛من وزنه برمی‌دارم

به گزارش "ورزش سه" سعید آذری که با مدیریت در باشگاه‌هایی چون ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان نامش بر سر زبان‌ها افتاده بود، این روزها به واسطه مبارزه با بیماری ناشناخته پسوریازیس، دور از فوتبال بوده و علی‌رغم طرح شایعاتی درباره بازگشت او به این عرصه، فعلا مسئولیت تازه‌ای در ورزش ایران نپذیرفته است.

او با انتشار تصویری از روزهای جوانی‌اش در عرصه‌ ورزش، خاطره‌ای متفاوت را از خود در روزگاری که مشغول در رشته وزنه‌برداری بوده، بازخوانی کرده است.

 

1693719

 

آذری که پیش از ورود به عرصه فوتبال، فعالیت جدی در رشته وزنه‌برداری داشت و در سنین جوانی و بزرگسالی در این رشته در مسابقات مختلف حضور یافته و کسب مدال کرد، حتی بعد از پایان دوران ورزش حرفه‌ای خود در نقش رئیس هیات وزنه‌برداری استان اصفهان مشغول به فعالیت شده است.

او  همچنین سابقه‌ی مربی‌گری تیم ملی وزنه‌برداری ایران را هم در کارنامه کاری خود دارد. جالب اینکه در جدل کلامی چندی پیش، هوشنگ نصیرزاده، آذری را وزنه بردار خطاب کرد که خود آذری با انتشار این تصویر نشان می‌دهد ابایی از این سابقه ورزشی در مقابل طعنه کسانی که خود را فوتبالی‌تر می‌پندارند ندارد.

دیدگاه‌ها