کد خبر : 1812548 | 06 اسفند 1400 ساعت 21:38 | 92K بازدید | 9 دیدگاه

شش صبح پادگان می‌رفتم

ماجرای عجیب خدمت ۴ ساله ستاره استقلال

علیرضا اکبرپور که به عنوان گلزن دربی چهره‌ای محبوب بین هواداران استقلال محسوب می‌شود، در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه از ماجرای خدمت سربازی ۴ ساله خود خبر داد.

ماجرای عجیب خدمت ۴ ساله ستاره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تبریزی اسبق استقلال در روزهایی که ماجرای خدمت سربازی فوتبالیست‌ها داغ شده است، خاطره جالبی از خدمت چهار ساله خود در دوران بازی‌اش دارد.

او مدعی است ابتدا به عنوان بازیکن سرباز راهی تیم پاس شده است اما با توجه به اینکه دفترچه خدمتش را پیش از آن ارسال کرده بود و سهمیه سرباز سپاه محسوب می‌شده، با شکایت این ارگان بعد از یک سال مجبور شد بار دیگر خدمت خود را از سر گرفته و دو سال آن را دوباره پشت سر بگذارد و در این میان نیز با توجه به غیبت یکساله ‌اش، یک سال اضافه خدمت نیز نصیبش شده تا به این شکل چهار سال فوتبالی‌اش را به عنوان سرباز پشت سر بگذارد. ماجرا را از زبان مهاجم اسبق استقلال در ادامه بخوانید.

وی در ابتدا درباره حواشی شکل گرفته درباره سربازی بازیکنان می‌گوید: به هرحال هر چه قانون می‌گوید باید باشگاه‌ها رعایت کنند. خودم چهار سال خدمت سربازی‌ام طول کشید!

اکبرپور درباره ماجرای خدمت چهار‌ ساله‌اش اینطور توضیح می‌دهد: من یک سال پاس تهران بودم. اما قبلا دفترچه خدمتم را به سپاه داده بودم و مجبور شدم بعد از یک سال برگردم و در سپاه خدمت کنم. مثل سربازها ساعت ۶ صبح به پادگان می‌رفتم و ساعت ٢ برگشتم سر تمرین فوتبال. سپاه در نهایت تصمیم گرفت که یک سال به ماشین سازی بروم و یک سال هم شهرداری تبریز. هم خدمت می‌کردم و صبح‌ها پادگان بودم و بعد هم که در این دو باشگاه. یک سال پاس به عنوان سرباز رفته بودم و دو فصل هم که در شهرداری تبریز و ماشین سازی که شد سه سال. بعد که فکر کردم تمام شده دیدم یک سال هم برای من اضافه خدمت زده‌اند بابت دورانی که راهی پاس شده بودم. آموزشی و ... هم رفتم که جمع این مدت چهار سال شد و به این شکل دوران سربازی‌ام گذشت.

وی در پایان گفت: فکر نمی‌کردم یک سالی که در پاس بودم را به من اضافه خدمت بزنند. زمان ما هم خدمت کردم و هم بازی خوب.

دیدگاه‌ها