کد خبر : 1814571 | 19 اسفند 1400 ساعت 08:47 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

جلسه هیئت مدیره فجر برای انتخاب سرمربی جدید

باشگاه فجر سپاسی روز گذشته به همکاری خود با علی کلانتری به‌عنوان سرمربی پایان داد و قرار است تا انتخاب سرمربی جدید مهرزاد معدنچی تیم را هدایت کند.

جلسه هیئت مدیره فجر برای انتخاب سرمربی جدید

به گزارش "ورزش سه"، رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی در خصوص اتخاذ این تصمیم می گوید: جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی در محل باشگاه برگزار شد و ضمن تشکر از زحمات کلانتری، به دلیل نتایج ضعیف، اعضا تصمیم گرفتند که با وی قطع همکاری کنند.  با تمام احترامی که برای کلانتری داریم و وی زحمات زیادی در تیم کشیدند‌ اما در این برهه از زمان و نتایج به‌دست آمده تغییرات در تیم نیاز و خواست هواداران بود.

وی هم‌چنین در خصوص انتخاب سرمربی جدید فجر سپاسی و آیا اینکه مشخص شده کدام مربی در ادامه مسیر هدایت فجر را برعهده می‌گیرد این‌چنین توضیح داد: با توجه به حساسیت بازی این هفته که ‌باید به مصاف تیم شهر خودرو برویم، فعلا مهرزاد معدنچی و یکی دیگر از‌‌ مربیان سکان هدایت تیم را بر عهده می‌گیرند.

و اما بر اساس خبرهای رسیده از شیراز امروز یک بار دیگر اعضای هیئت مدیره فجر سپاسی دور هم جمع می‌شوند تا در خصوص سرمربی جدید با هم بحث و تبادل نظر کنند. به‌طور حتم مذاکره با گزینه جدید و عقد قرارداد با او کمی زمان‌بر خواهد بود و پیش بینی می‌شود در بازی با شهر خودرو همان‌طور که مدیر عامل تیم اعلام کرده مهرزاد معدنچی فجر سپاسی را به‌عنوان سرمربی موقت همراهی کند.

دیدگاه‌ها