کد خبر : 1814591 | 19 اسفند 1400 ساعت 11:14 | 103.1K بازدید | 9 دیدگاه

کارشناسی داوری؛ کریم روی دوناروما خطا کرد؟

رسانه‌های اسپانیایی معتقد هستند خطایی از سوی کریم بنزما روی جان‌لوئیجی دوناروما صورت نگرفته است.

کارشناسی داوری؛ کریم روی دوناروما خطا کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی شب گذشته موفق شد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک بازگشت بزرگ و جذاب را مقابل پاری سن ژرمن رقم بزند که این بازی خالی از جنجال نبود؛ اتفاقاتی که حتی به بعد از بازی نیز کشیده شد و خشم ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را هم در پی داشت.

در حالی‌که بازی با تک گل کیلیان امباپه به سود پاری‌سن‌ژرمن پیگیری می‌شد، شاهد یک صحنه بحث برانگیز بودیم که گل تساوی بخش رئال مادرید نیز حاصل آن بود. جایی که پاریسی‌ها اعتقاد داشتند کریم‌ بنزما قبل از گلزنی، روی جان لوئیجی دوناروما مرتکب خطا شده اما داور هلندی، دنی ماکلی اعتقادی به این مسئله نداشت.

1697517

در همین راستا دو رسانه معتبر کشور اسپانیا نظر کارشناسان داوری خود را درباره این صحنه جنجالی جویا شده‌اند که در اینجا آنها را می‌خوانید.

پاول فرناندز، کارشناس داوری مارکا: "میان مهاجم فرانسوی و دوناروما تماس وجود دارد، اما به اندازه‌ای نیست که خطا روی دروازه‌بان PSG اعلام شود."

سزار بارنه‌چیا، کارشناس داوری موندو دیپورتیوو: "بنزما دوناروما را لمس می‌کند. تماس وجود دارد، اما من هیچ خطایی نمی‌بینم. داور اجازه داد بازی انجام شود و این به نفع هر دوی آنها بود. داوری بازی، بسیار سخت بود اما خوب از آب درآمد."

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس: خطا است اما نیازی به دخالت VAR هم نبود. اگر سوت می‌زد جای اعتراض وجود نداشت. از نظر او صحنه خیلی واضح بود برای همین درخواست بازبینی نداد."

دیدگاه‌ها