کد خبر : 1818995 | 21 فروردين 1401 ساعت 21:34 | 19K بازدید | 3 دیدگاه

VAR در نقش کابوس پپ و فرشته‌نجات کلوپ(عکس)

گل رحیم استرلینگ برابر لیورپول با یک آفساید میلیمتری مردود اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی این فصل لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستر‌سیتی و لیورپول امشب در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند. هر دو تیم در بهترین فرم خود به سر می‌برند و بسیاری معتقد هستند که برنده این دیدار شانس بسیار بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.

منچسترسیتی در این بازی شروع بهتری داشت و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی توسط رحیم استرلینگ به گل اول دست پیدا کند اما ستاره انگلیسی موقعیتی تک به تک را به شکلی عجیب از دست داد. با این حال چند ثانیه بعد کوین دی بروین برای سیتی گلزنی کرد تا به‌نوعی این فرصت‌سوزی فراموش شود.

در ادامه لیورپول توانست توسط دیه‌گو ژوتا به گل تساوی دست پیدا کند اما دوباره این سیتی بود که موفق شد توسط گابریل ژسوس به گل برسد تا نیمه اول را با پیروزی 2-1 راهی رختکن شود. 

در نیمه دوم این لیورپول بود که شروعی توفانی داشت و روی همکاری فوق العاده محمد صلاح و سادیو مانه به گل تساوی رسید. بعد از دریافت گل تساوی سیتی تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست توسط رحیم استرلینگ باز هم پیش بیفتد. 

1704753
1704754

از همان ابتدا این صحنه کاملا مشکوک به نظر می‌رسید. همان‌طور که انتظار می‌رفت VAR وارد قضیه شد تا مشخص شود که ستاره انگلیسی سیتی به شکل میلیمتری در آفساید قرار داشته تا این گل مردود اعلام شود و VAR یک بار دیگر در نقش کابوس گواردیولا خود را نشان دهد.

1704755

دیدگاه‌ها