کد خبر : 1819494 | 24 فروردين 1401 ساعت 15:35 | 96.7K بازدید | 22 دیدگاه

مودریچ یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ است؛

برانکو: ده سال بود چنین پاسی ندیده بودم

برانکو ایوانکوویچ که در دیناموزاگرب فرصت همکاری با لوکا مودریچ را داشته، او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال می‌داند.

برانکو: ده سال بود چنین پاسی ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، درست زمانی که هواداران رئال مادرید پس از دریافت گل سوم مقابل چلسیِ توخل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از صعود به مرحله بعدی ناامید شده بودند و ناامید دقایق کم باقی مانده از 90 دقیقه بازی را تماشا می‌کردند، یک توپ سرگردان به لوکا مودریچ رسید تا یکبار دیگر این بازیکن کروات رئال مادرید را نجات بدهد و با چوب جادویی‌اش  تیم آنچلوتی را در مسیر صعود قرار داد. حالا که چند ساعت از نمایش درخشان مودریچ مقابل چلسی سپری شده، دنیای فوتبال بیش از پیش به ارزش این پاس پی برده و تحسین‌‎ها از سرتاسر جهان برای هافبک رئال مادرید سرازیر شده است.
در این بین تمجید برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس  از مودریچ که برای اولین مرتبه او را در ترکیب اصلی قرار داده از جنس دیگری است و این مربی در گفتگویی که با "ورزش سه" انجام داد، با افتخار از انتخاب خود حرف می‌زند.

1705596

برانکو در همین رابطه حرف‌هایش با ما را اینطور آغاز کرد:« من خیلی به خودم افتخار می‌کنم، چون بیش از یکسال مربی او بودم و او را در ترکیب اصلی قرار دادم. در همان زمان هم او نشان داد که می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان باشد و الان او یکی از بهترین هافبک‌های بازیساز دنیاست. البته من فکر می‌کنم که در تاریخ فوتبال هم این جایگاه برای مودریچ محفوظ باشد.» 

1705595


او سپس در بخش بعدی صحبت‌هایش به اهمیت مودریچ در ترکیب رئال مادرید پرداخت و این تیم را وابسته به حضور هافبک کرواتش توصیف کرد:« البته که رئال مادرید به عملکرد مودریچ وابسته است و بدون او آنها به مراتب تیمی ضعیف‌تر خواهند شد.» 
سرمربی سابق دیناموزاگرب در ادامه با تمجید از پاس شب گذشته مودریچ مقابل چلسی که نقش بسزایی در بازگشت سفیدپوشان مادرید داشت، این پاس را در میان بهترین پاس‌های تاریخ فوتبال دسته‌بندی کرد و افزود:« پاس گل او یکی از بهترین پاس‌ گل‌های تاریخ فوتبال بود. برای حداقل ده سال بود که چنین پاسی ندیده بودم. البته که با همین پاس رئال مادرید زنده ماند و توانست چلسی را در ادامه با گل بنزما شکست دهد.» 

1705594
1705593

دوره‌ای که برانکو ایوانکوویچ در حضور ستاره‌هایی نظیر مودریچ در تیم فوتبال دیناموزاگرب، دو مقام قهرمانی در لیگ برتر کرواسی و جام حذفی به دست آورد.


برانکو بار دیگر با اشاره به سن مودریچ و عملکردش، او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال دانست واینطور حرف‌هایش را خاتمه داد:« چیزی که مودریچ در 37 سالگی نشان داد، باورکردنی نبود و نشان داد سن اهمیتی ندارد و فقط به سبک زندگی و انگیزه‌ها برای بازی در چنین سطح بالایی از فوتبال بستگی دارد. او در 37 سالگی در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و نشان داد چرا او همچنان مهم‌ترین بازیکن برای رئال مادرید است. البته که من چنین عملکردی را از او انتظار داشتم. او بسیار بسیار با انگیزه است. مودریچ یکی از بزرگ‌ ترین اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید است؛ رئال مادریدی که شما می‌دانید بهترین تیم قرن اخیر فوتبال دنیا بوده است.»

دیدگاه‌ها