کد خبر : 1819535 | 24 فروردين 1401 ساعت 20:22 | 40.1K بازدید | 5 دیدگاه

تو عامل صعود بودی؛

اسطوره ایتالیایی مکالمه خود با مودریچ را فاش کرد

الکس دل پیرو، اسطوره یوونتوس و ایتالیا مکالمه دیشب خود با لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید را فاش کرد.

اسطوره ایتالیایی مکالمه خود با مودریچ را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاس گل تماشایی لوکا مودریچ برای رودریگو به رئال مادرید کمک کرد تا در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی از حذف شدن فرار کرده و در مجموع با برتری 4-5 به نیمه نهایی راه پیدا کنند. الکس دل پیرو دیشب در برنابئو حاضر بوده و در پایان بازی با لوکا مودریچ، هافبک طراح رئال مادرید برای لحظاتی ملاقات کرد. الکس دل پیرو مدعی شد به مودریچ گفته خودت عامل صعود رئال مادرید بودی و سعی کن از این پیروزی لذت ببری. جالب اینجاست الکس دل پیرو برای اولین بار از نوامبر 2008 به برنابئو بازگشت. آن شب این بازیکن مقابل رئال مادرید موفق به گلزنی شده و مورد تشویق ایستاده هواداران این تیم قرار گرفت.

1705643

الکس دل پیرو گفت: "این دیدار همه چیز داشت و مسابقه‌ای استثنایی بود. لوکا مودریچ بازیکنی بود که جریان بازی را تغییر داد و او برابر چلسی همه کار انجام داد. عملکرد لوکا مودریچ در این دیدار بی نظیر و عجیب بود. به نظر می‌رسید چلسی کنترل جریان مسابقه را در اختیار دارد، اما دوباره اوضاع تغییر کرد و ما حس می‌کردیم که ممکن است بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. 

در نهایت این یک بازی شگفت انگیز بود. من و لوکا مودریچ مدت زیادی است که یکدیگر را می‌شناسیم. از آشنایی با او خوشحال هستم؛ لوکا بازیکن فوق العاده‌ای است. ما برای مدت طولانی بود که با یکدیگر صحبت نکرده بودیم. لوکا مودریچ در پایان مسابقه نفس راحتی کشید؛ او می‌دانست که چلسی شرایط دشواری دارد. من فقط به لوکا گفتم که ببین دوست من، تو همه کارها را به تنهایی انجام دادی و فقط از این پیروزی لذت ببر."

دیدگاه‌ها