کد خبر : 1820534 | 31 فروردين 1401 ساعت 00:04 | 19.2K بازدید | 3 دیدگاه

تعویض در دقیقه 10؛

آخرین بازی پوگبا در پیراهن منچستر؟

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد‌ در همان لحظات ابتدایی دیدار برابر لیورپول دچار مصدومیت شد.

آخرین بازی پوگبا در پیراهن منچستر؟

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و منچستریونایتد امشب در چارچوب دیدار عقب افتاده از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفته‌اند. دیداری که با توجه به وضعیت جدول برای هر یک از دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

لیورپول در کورس قهرمانی قرار دارد و برای ادامه رقابت با منچسترسیتی به پیروزی در بازی امشب نیاز مبرم دارد؛ در حالی‌که منچستریونایتد نیز رقابت تنگاتنگی با آرسنال و تاتنهام در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

1707290

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد‌ امشب در ترکیب اصلی این تیم مقابل لیورپول قرار گرفته بود. این ستاره فرانسوی که طی ماه‌های اخیر دائماً با مصدومیت‌های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است در جریان بازی امشب دوباره دچار آسیب دیدگی شد؛ موضوعی که او را مجبور کرد در دقیقه 10 از زمین مسابقه خارج شده و جای خود را به جسی لینگارد بدهد.

پوگبا آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را سپری می‌کند و بعید به نظر می‌رسد که قرارداد او با شیاطین سرخ تمدید شود. همچنین گفته می‌شود تیم‌هایی نظیر پاری‌سن ژرمن، رئال مادرید و یوونتوس محتمل‌ترین گزینه‌های پیش روی این هافبک فرانسوی محسوب می‌شوند.

1707291

از طرف دیگر اصلا بعید نیست که در صورت طولانی شدن دوری او از میادین دیگر شاهد حضور او در لباس منچستر یونایتد نباشیم زیرا همان‌طور که گفته شد به احتمال قریب به یقین این بازیکن در تابستان اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها