کد خبر : 1820609 | 31 فروردين 1401 ساعت 12:40 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

رفتار نیمکت مس روی اعصاب ما بود

صداقت:دیدید نساجی چه تماشاگر و پتانسیلی دارد؟

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: با وجود سختکوشی مس در دفاع تغییر تاکتیک دادیم، بازی را روی هوا نبردیم و در نهایت با اصرار به بازی از عمق دفاع نتیجه لازم را گرفتیم.

صداقت:دیدید نساجی چه تماشاگر و پتانسیلی دارد؟

مصطفی صداقت مربی نساجی که برای دومین بار کنار ساکت الهامی به فینال جام حذفی رسیده در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: بازی بسیار سختی مقابل مس کرمان داشتیم که شکر خدا ختم به خیر شد و مقابل هواداران‌مان شرمنده نشدیم. بازی‌های مس را دیده بودیم و می‌دانستیم استراتژی آنها دفاع و ضد حمله است. دیدید که مس با همین تاکتیک تا پایان هم پیش رفت و شاید می‌توانست آن پنالتی آخر بازی هم رخ ندهد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

او افزود: ما در روزی که خستگی 120دقیقه‌ای بازی قبل مقابل استقلال هنوز در تن بچه‌ها بود و اکبر صادقی، فرزاد زامهران را نداشتیم، مسعود شجاعی، مرتضی منصوری و صابر حردانی را هم با مصدومیت در اختیار داشتیم که همگی به دلیل مصدومیت تعویض شدند. اما پا پس نگذاشتیم و انصافا بازیکنان با جان و دل خواسته‌های آقای ساکت الهامی و کادر فنی را در زمین انجام دادند و در نهایت شکر خدا اتفاق خوب به نفع ما افتاد.
صداقت با تاکید بر اینکه نساجی با وجود جو سنگین ورزشگاه آزادی هرگز روی به بازی احساسی نیاورد گفت: ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که به خوبی عرض دفاع را پر کرده بود و اجازه نفوذ نمی‌داد اما با وجود موقعیتهای خوبی که توسط صابر حردانی، کریم اسلامی و نظری گل نشد، باز هم احساسی نشدیم و با استفاده از همان تاکتیک نفوذ از عمق دفاع با پاس‌های کوتاه و روی زمین، دنبال بازی بلند نرفتیم و در نهایت هم آن پنالتی به این شکل حادث شد.

مربی نساجی در پاسخ به این که چرا ساکت الهامی اواخر بازی به یکباره به روی نیمکت تیمش نشست و دیگر کنار خط نیامد؟ گفت: واقعا ساکت خسته شده بود. ایشان روزه بود و بخاطر استرس بازی غیر از آب هم چیزی برای افطار نخورده بود که روی فشارش تاثیرگذار شده بود. ضمن اینکه نیمکت حریف هم کارهای خوبی انجام ندادند و مثلا تیم بیرون کشیدن مال چند دهه قبل است. این چیزها آقای الهامی را عصبی کرده بود و در نهایت تصمیم جمعی این شد که آقای ساکت روی نیمکت بنشیند و بتواند با تمرکز بهتر دستورات لازم را بدهد.

صداقت با تقدیر از حضور تماشاگران نساجی در ورزشگاه آزادی متذکر شد: نساجی‌چی‌ها بعد از دو سال آمدند و تشنه دیدن تیمشان بودند. ما دیروز تازه متوجه شدیم که چه جوی را نداشتیم و به خاطر نداشتن استادیوم و این شرایط کرونا چه پتانسیلی از ما گرفته شده است. من از آنها و همچنین از آقای حدادیان که تمام قد به حمایت از تیم پرداختند سپاسگزارم.

او در خصوص دیدار فینال مقابل صنایع اراک نیز متذکر شد: بازی فینال طبیعتا سخت است و تجربه آن را دو سال قبل در کنار آقای الهامی در تیم خوب تراکتور دارم. صنایع اراک هم با شایستگی به فینال رسیده و حتما بازی خوبی خواهد شد. از امروز با هدایت آقای ساکت استراتژی مناسب بازی را انتخاب می‌کنیم تا بر اساس آن جلو برویم و انشاالله سربلند بیرون بیاییم. فقط ای کاش سازمان لیگ می‌توانست بازی را دو روز عقب‌تر بیاندازد تا ریکاوری تیم ما که یکروز کمتر فرصت استراحت دارد کامل می‌شد و آن روز کسی مدعی نشود، چون محدودیت زمانی برای انجام فینال نبود.

دیدگاه‌ها