کد خبر : 1824093 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:00 | 31.8K بازدید | 15 دیدگاه

بابایی شماره 10 تراکتور را تحویل می‌دهد؟

با پایان فصل برای تراکتور، گمانه‌زنی درباره سرنوشت مهاجم تراکتور هم افزایش یافته است.

بابایی شماره 10 تراکتور را تحویل می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی فصل گذشته در حالی به تراکتور پیوست که قرارداد یک و نیم ساله با این باشگاه را به امضا رساند تا به این ترتیب تا پایان این فصل عضو سرخپوشان تبریزی باشد و حالا می‌تواند آزادانه تیم خود را انتخاب کند.

او فصل گذشته با پیشنهاد افزایش مبلغ دستمزد در ازای مدت زمان بیشتر قرارداد مواجه بود اما این پیشنهاد را رد کرد تا به این ترتیب تی تی ها کار دشواری برای حفظ این بازیکن در اردوی خود داشته باشند.

در این بین شایعات پیرامون این بازیکن نیز افزایش یافته و به نظر می‌رسد احتمال خروج او از تبریز بسیار بیشتر از ادامه همکاری اش با تراکتور خواهد بود اما با این حال هنوز وی تصمیم نهایی را نگرفته است.

به صورت طبیعی او به همراه کاوه رضایی و حتی علی علیپور، مهمترین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات تابستانی خواهند بود و تیمهایی نظیر پرسپولیس و استقلال که به دنبال تقویت خط حمله خود هستند، احتمالا مشتریانشان خواهند شد. هرچند که به نظر می‌رسد در این باره ماجرا از یک گزینه طبیعی فراتر رفته و طرفین به امضای قرارداد تمایل هم دارند.

با این حال مهمترین نکته این است که بابایی تا پایان فصل در تراکتور تمایلی ندارد تصمیم خود را آشکار کند با این حال به نظر می‌رسد او هم به جمع بازیکنانی نظیر سعید آقایی، مسعود ابراهیم زاده و... که فوتبال خود را در خارج از تبریز دنبال می‌کنند، خواهد پیوست.

 

1713000

دیدگاه‌ها