کد خبر : 1825431 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:45 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

رقابت برای چهارمی جذاب شده

امامعلی: بازی در رفسنجان برای استقلال سخت است

شب دیدار با صنعت نفت آبادان برای شاگردان محمد ربیعی شب دو شلیک خاص به سمت دروازه حریف بود که یکی از آنها توسط فراز نواخته شد.

امامعلی: بازی در رفسنجان برای استقلال سخت است

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی در مورد پیروزی دو بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در خانه حریف گفت: بازی در آبادان همیشه سخت است هم شرایط آب و هوایی اجازه نمی‌دهد تیم ها بتواتند کیفیت خود را نشان دهند و هم‌ تماشاگران تیم آبادان وارد ورزشگاه شده بودند و شور و اشتیاق خاصی داشتند ولی ما به دلیل شرایط جدول به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم و باید برنده بازی می شدیم.

او که دومین گل تیمش را در ثانیه های پایانی به ثمر رساند ادامه داد: وقتی وارد زمین شدم هدفم این بود که به تیم کمک کنم. فرق نمی کرد ۵ دقیقه بازی کنم یا ده دقیقه، شرایط امسال  اینگونه شده در بعضی از بازی‌ها در ترکیب ثابت بودم و در بعضی از بازی ها نبودم. در بازی با صنعت به عنوان ذخیره وارد میدان شدم اما همیشه گفته‌ام هیچ فرقی برایم نمی کند. توپ مقابل پایم افتاد و دروازه تیم خوب نفت آبادان را باز کردم.

بازیکن مس در مورد عملکرد خوب نفت عنوان کرد: نفت در نیمه دوم خیلی به تیم ما فشار می‌آورد و چند موقعیت خیلی خوب هم داشتند. خط دفاع و دروازه‌بان ما عملکرد خوبی داشتند و خدا را شکر بازی را بردیم.

امامعلی در مورد رقبای مستقیم‌شان در جدول یعنی گل گهر و فولاد گفت: رقابت جذابی است و  فکر می‌کنم این رقابت در دو هفته پایانی لیگ برتر جذاب تر می‌شود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم رتبه چهارمی را پس بگیریم، خیلی وقت بود در همان رده بودیم و به تازگی از دستش دادیم.

وی در مورد اینکه در هفته آینده می توانند اولین شکست استقلال در لیگ بیست و یکم را رقم بزنند یا خیر پاسخ داد: بازی در رفسنجان برای حریف سخت است و شرایط خاص خودش را دارد. تلاش‌مان را می‌کنیم نه به خاطر اینکه اولین شکست استقلال را رقم بزنیم بلکه میخواهیم شرایط خودمان را در جدول بهبود ببخشیم، به خاطر همین باید استقلال را ببریم.

بازیکن مس رفسنجان در مورد تعداد گل‌های زده‌شان که یک عدد از استقلال بیشتر است گفت: همان طور که میدانید تیم ما خیلی هجومی و رو به جلو بازی می‌کند و فرق نمی‌کند چه کسی جلوی ما بازی کند مهم گل زدن است و این کار را انجام می دهیم.

مهاجم مس در مورد اینکه می‌تواند دروازه استقلال را باز کند یا خیر افزود: تمام تلاشم را می‌کنم ولی فرقی نمیکند چه کسی این کار را انجام بدهد. همه تلاش‌مان را می‌کنیم شرایط‌مان را در بالای جدول بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها