کد خبر : 1825450 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 12:58 | 51.3K بازدید | 17 دیدگاه

مرزهای وقاحت را جابه‌جا نکنید

توییت‌های تند علیرضا اشرف علیه سرپرست تراکتور

علیرضا اشرف، مدیر رسانه پرسپولیس با انتشار رشته توئیت در صفحه خود به اتفاقات تبریز و بیانیه مسئولان تراکتور واکنش نشان داد.

توییت‌های تند علیرضا اشرف علیه سرپرست تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، درگیری‌های تبریز پس از اینکه داور مسابقه توپ را برداشت و به رختکن فرار کرد پایان نیافت و پس از بازگشت پرسپولیس به تهران بیانیه‌ و جوابیه‌های مختلفی از سوی مسئولان و بازیکنان دو تیم منتشر شده است.

اشرف، مدیر رسانه پرسپولیس در توییتر خود در مورد عذرخواهی سرمربی تراکتور که در طول بازی هم برای آرام کردن سکوها تلاش می‌کرد نوشت: "ساغلام، سرمربی تراکتور در پایان بازی اومد از گل‌محمدی و سایر اعضای پرسپولیس عذرخواهی کرد و با این کار شخصیتش رو نشون داد ولی در کمال تعجب توی این ۲۴ ساعت انواع و اقسام فرافکنی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها رو از مسئولان تراکتور دیدیم. آقایون لطفا بیشتر از این مرزهای وقاحت رو جابه‌جا نکنید‏.

مدیر رسانه پرسپولیس همچنین در مورد اینکه گفته شده اعضای این تیم پس از آرام شدن جو به زمین برنگشتند نیز گفت: ادعا کردن که چرا پرسپولیس به زمین برنگشت. یک- بازی با تصمیم داور قطع شده بود نه پرسپولیس و خود داوران هم امنیت جانی نداشتند. تشخیص داور و ناظر این بود که شرایط برای ادامه بازی فراهم نیست. دو- از کدوم امنیت حرف میزنن؟ بعد از گذشت ۴۵ دقیقه از پایان بازی مسئولان امنیتی گفتن چندتا مامور می‌فرستیم که سرمربی پرسپولیس رو مشایعت کنن بتونه بیاد رختکن. در شرایطی که مهدی کیانی (که کلی از هواداراشون خواهش کرده بود) و چند تا مامور یگان ویژه گل‌محمدی رو روی پله‌ها همراهی میکردن، باز هم باران صندلی و سنگ و بطری پرت می‌شد! این برقراری امنیته؟

او در پایان در مورد تکذیب سنگ‌پراکنی‌ها توسط مدیر تراکتور در همان روز بازی نوشت: البته از مدیر تیم تراکتور توقع بیان واقعیت نمیره. ایشون بعد از پایان بازی توی راهرو به افرادی که میگفتن این همه سنگ از کجا وارد ورزشگاه شده می‌گفت کدوم سنگ؟! به جای توجیه کردن یکبار جلوی این اتفاقات در تبریز رو بگیرید؛ اگر جان یک نفر با یکی از آن سنگ‌ها به خطر می‌افتاد چه می‌کردید؟

دیدگاه‌ها