کد خبر : 1828328 | 19 خرداد 1401 ساعت 13:33 | 35K بازدید | 3 دیدگاه

دوست داریم با تجهیزات پیشرفته‌تر کار کنیم

گزارشگر نام آشنای قدیمی تصویربردار شد!

مسعود نریموسی گزارشگر کهنه کار فوتبال خوزستان پس از بازنشستگی از صدا و سیما اکنون پشت دوربین‌های فولاد آره‌نا به کار تصویربرداری می‌پردازد.

گزارشگر نام آشنای قدیمی تصویربردار شد!

به گزارش ورزش سه،  او که صدای آشنای گزارشگری فوتبال خوزستان محسوب می‌شود، می‌گوید از ابتدا فیلمبردار بوده و سپس تبدیل به یک گزارشگر  تلویزیونی شده است.
این گزارشگر قدیمی صدا و سیمای مرکز خوزستان که صدایی آشنا برای فوتبال‌دوستان خوزستانی دارد، پس از بازنشستگی، به کار فیلمبرداری بازی‌های فوتبال در استادیوم شهدای فولاد روی آورده است. حضور او پشت دوربین ضبط بازی فولاد و سپاهان بی ربط به موضوع کیفیت پایین پخش تلویزیونی بازی‌های فولاد نبود و بهانه‌ای شد تا یک‌شنبه شب در بازی این دو تیم از این فرصت استفاده شود و درباره این معضل با او گفت‌و‌گویی کوتاه داشته باشیم.

مسعود نریموسی در ابتدای صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که در ابتدا کارش را در صدا و سیما با فیلمبرداری آغاز کرده و سپس مسیرش به سوی گزارشگری فوتبال سوق داده شده است. او می‌گوید اکنون که بازنشسته شدم در این زمینه فعالیت می‌کنم.

نریموسی در جواب سوال خبرنگار ورزش سه ‌درباره کیفیت ضعیف پخش تلوزیونی بازی‌های فولاد در فولاد آره‌نا و اینکه چرا اقداماتی برای بهبود این شرایط انجام نمی‌شود؛ گفت: من یادداشت شما با تیتر زیبایی‌های به تصویر کشیده نشده استادیوم مدرن فولاد را خواندم و تا حدودی با این انتقادات موافق هستم اما موضوعی که باید از آن مطلع باشید فقدان تجهیزات به‌روز و منابع مالی برای بهبود این وضعیت است چون همان‌طور که می‌دانید نبود امکانات مناسب مشکل ساز است. حقیقتا دوربین‌هایی که ما در مراکز استان‌ها با آنها کار می‌کنیم اصلا قابل مقایسه با نمونه‌هایی که در دنیا از آن‌ها استفاده می‌شوند نیست و این کاستی، گله عوامل تصویر برداری در صدا سیما مرکز خوزستان نیز است. اگر بخواهم خلاصه بگویم هم یادداشت شما درست بود و هم گلایه‌های همکاران من، زیرا آنها هم علاقه دارند با دوربین و سه پایه‌های پیشرفته و دیگر تجهیزات مدرن کار کنند تا خروجی بهتری داشته باشیم اما تحقق این امر نیاز به منابع مالی مناسب دارد. علاوه بر آن باید به این موضوع نیز اشاره کنم که نقش باشگاه‌ها در این زمینه می‌تواند راه‌گشا باشد به خصوص باشگاه فولاد که محبوب همه خوزستانی‌ها است و خداراشکر از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر می‌برد. این باشگاه می‌تواند کمک کند تا امکانات حرفه‌ای برای دست اندرکاران این بخش فراهم شود.

مسعود نریموسی در پایان صحبت‌هایش درباره اتفاق تلخی که در شهر آبادان رخ داد؛ گفت: بنده خدمت مردم خوب آبادان، خوزستان و همه ایرانی‌ها بابت درگذشت هم استانی‌هایم در حادثه متروپل تسلیت عرض می‌کنم. متاسفانه این حادثه خیلی غم انگیز بود و ما در کنار مردم خوب آبادان هستیم؛ امیدواریم مهندسی‌ها و ساخت و سازها در کشورمان به شکل استاندارد و مستحکم باشد تا دیگر شاهد از دست دادن هموطنانمان در چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.
نویسنده: کیوان رشیدی نسب
Author: Keyvan Rashidi Nasab

دیدگاه‌ها