کد خبر : 1829393 | 26 خرداد 1401 ساعت 14:48 | 53.9K بازدید | 8 دیدگاه

گریزمان رو به افول؛

شانس بزرگ بارسلونا؛ افت محسوس ستاره فرانسوی

آنتوان گریزمان، مهاحم فرانسوی اتلتیکومادرید مدت هاست در زمینه گلزنی یک ناکام صرف بوده است.

شانس بزرگ بارسلونا؛ افت محسوس ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان و در ترکیب تیم ملی فرانسه این هفته بدترین سال دوران ورزشی خود را به اوج رساند. او تنها در 10 دقیقه پایانی بازی سرنوشت ساز فرانسه برابر کرواسی به میدان رفت و با توجه به برتری 0-1 کرواسی، تیم ملی فرانسه نتوانست راهی دور لیگ ملت های یوفا اروپا شود. اما عجیب اینجاست آنتوان گریزمان پنج ماه و 9 روز است که دروازه هیچ تیمی را باز نکرده و در گلزنی ناکام مانده است. آخرین بار این ستاره فرانسوی در تاریخ 6 ژانویه و در بازی اتلتیکومادرید کوپا دل ری برابر رایو ماجاداهوندا موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

1721730

تا هفته دوم آگوست حتی یک مسابقه رسمی نیز برگزار نخواهد شد و بدین ترتیب دوران ناکامی این ستاره فرانسوی حداقل 200 روز به طول خواهد انجامید. به نظر می رسد افت محسوس این ستاره فرانسوی برای اتلتیکومادرید نیز مشکل ساز شده است. این باشگاه مجبور است سال دوم قرارداد آنتوان گریزمان با بیش از 20 میلیون ناخالص را نیز قبول کند.

اما اگر آنتوان گریزمان در 50 درصد از بازی های فصل آینده نیز به میدان برود، این رقم به مبلغ سنگین 40 میلیون یورو نیز افزایش پیدا می کند. بارسلونا خوش شانس بود که در سال های افت شدید آنتوان گریزمان، مجبور به حفظ این بازیکن در رختکن نبود و بدین ترتیب از شر پرداخت دستمزد بالای این مهاجم فرانسوی و باتجربه خلاص شد.

دیدگاه‌ها