کد خبر : 1830017 | 31 خرداد 1401 ساعت 12:03 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

خیز پارس جنوبی جم برای بازگشت به لیگ برتر

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید این تیم برای صعود به لیگ برتر بسته و آماده خواهد شد.

خیز پارس جنوبی جم برای بازگشت به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"،‌پارس جنوبی جم که 3 فصل در رقابت های لیگ برتر حضور داشت، حالا دو سالی است در لیگ یک حضور دارد. نماینده استان بوشهر در فصل گذشته اگرچه در مقاطعی نتایج خوبی گرفت اما نتوانست در کورس صعود به لیگ برتر باشد.
حالا اما با همت مسئولان بوشهری و همچنین مدیران منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی این تیم دوباره برای صعود به لیگ برتر بسته خواهد شد. 
در این خصوص بهرام رضاییان مدیر باتجربه فوتبال که عضو هیات رییسه فدراسیون هم هست، چند  روز قبل به عنوان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در سمتش ابقا شد. رضاییان که 5 سال قبل موفق شد پارس جنوبی را با هزینه معقول و منطقی به لیگ برتر بیاورد، حالا بار دیگر در شرایطی مشابه قرار گرفته و اهداف بزرگی دارد.
رضاییان در اولین گام قرارداد ایمان رزاقی راد را به عنوان یک سرمربی جوان تمدید کرده و امیدوار است برای دومین بار بتواند مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند.
رزاقی راد درباره ابقای بهرام رضاییان در سمت مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی گفت: «به ایشان تبریک عرض می‌کنم . این باشگاه یک بار با آقای رضاییان تجربه صعود به لیگ برتر داشته است. امیدواریم فصل جاری از تجربیات شان بهره لازم بگیریم و یکدل در کنار بقیه عوامل (کادرفنی، بازیکنان و هواداران) عزم خود را برای لیگ برتری شدن جزم کنیم.»
سرمربی پارس جنوبی افزود:‌«قبلا هم اعلام کردم که سال دوم و با جذب چند بازیکن، صعود به لیگ برتر در برنامه داریم اما مسائلی در بحث بودجه باشگاه وجود دارد که باید حل شود.»

دیدگاه‌ها