کد خبر : 1832591 | 17 تیر 1401 ساعت 14:49 | 30.9K بازدید | 8 دیدگاه

جولیان آلوارز:

گواردیولا به شدت از من استقبال کرد

جولیان آلوارز، ستاره جدید سیتی مشتاق بازی کردن برای این تیم زیر نظر پپ گواردیولا است.

گواردیولا به شدت از من استقبال کرد

به گزارش "ورزش سه"، به جز ارلینگ هالند، منچسترسیتی در تابستان امسال موفق به جذب جولیان آلوارز، ستاره جوان و آرژانتینی ریورپلاته شده است. این گلزن جوان که امروز رسما لباس منچسترسیتی را به تن کرد، مدعی شد سیتی یکی از بهترین تیم های جهان بوده و سبک بازی این تیم تماشایی و هیجان انگیز است. 

جولیان آلوارز گفت: "من فوق العاده خوشحالم و احساس می کنم آماده بازی برای منچسترسیتی هستم. سیتی بدون شک یکی از بزرگترین تیم های فوتبال جهان است و شما فقط باید ببینید که این تیم در دهه گذشته چه دستاوردهایی داشته است. من احساس می کنم که می توانم اینجا شکوفا شوم. 

1725907

سبک بازی مورد علاقه پپ گواردیولا هیجان انگیز است و من نمی توانم صبر کنم تا بخشی از این تیم باشم. سیتی تاریخ شگفت انگیزی از بازیکنان آرژانتینی دارد و من می خواهم به همان روش سرخیو آگوئرو، پابلو زابالتا، کارلوس توز و ... نام خود را ثبت کنم.

من به خاطر تمام کارهایی که ریورپلاته برایم انجام داد واقعا سپاسگزارم. می خواهم از هواداران، کادرفنی و بازیکنان به خاطر حمایت آنها تشکر کنم. اما الان 100 درصد روی سیتی متمرکز هستم، می خواهم با تمام توان برای این تیم بازی کرده و به هم تیمی هایم کمک کنم. پپ گواردیولا از من هنگام ورود به باشگاه استقبال کرد و خوشحالم که بخشی از پروژه سیتی هستم. او یکی از بهترین مربیان جهان و فوق العاده موفق بوده است. من می خواهم برای گواردیولا نمایش درخشانی داشته و و به عنوان یک بازیکن و یک فرد به روند رو به رشد خود ادامه دهم.

من بسیار هیجان زده هستم و به خودم افتخار می کنم که تا اینجا پیش رفته ام. لیگ برتر یکی از بهترین لیگ های جهان است، من در دوران نوجوانی همیشه آرزو داشتم در اروپا به میدان رفته و برای بهترین باشگاه ها و در لیگ های بزرگ بازی کنم."

دیدگاه‌ها