کد خبر : 1833649 | 24 تیر 1401 ساعت 14:42 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: از پیوستن به جمع اسطوره‌های میلان خوشحالم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از این که فرصتی برای اضافه شدن به جمع اسطوره‌های این باشگاه پیدا کرده ابراز خوشحالی کرد.

پیولی: از پیوستن به جمع اسطوره‌های میلان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پیولی فصل گذشته عملکرد شگفت‌انگیزی با میلان داشت و موفق شد جام قهرمانی لیگ ایتالیا را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 
این در حالی بود که میلان رقابت نزدیکی با اینتر داشت و بسیاری تا هفته‌های پایانی باور داشتند که این بازیکنان اینتر هستند که بار دیگر از عنوان قهرمانی‌شان دفاع می‌کنند و جام قهرمانی ر ا به خانه خواهند برد، اتفاقی که در نهایت رخ نداد. 
همین اتفاق باعث شد که نام این مربی ایتالیایی در تاریخ این باشگاه ثبت و از محبوبیت خاصی در بین هواداران میلان برخوردار شود.
پیولی در رویداد خانه BMW که پنجشنبه شب برگزار شد گفت:« شما می‌توانید اسطوره‌های بسیاری را روی دیوارهای میلانلو ببینید و من از این که فرصتی پیدا کردم تا به جمع آنها اضافه شوم بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستم.»

1708314


او درباره راز موفقیتش روی نیمکت روسونری اظهار داشت:« راز موفقیتم این است که از روز اول سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و این جسارت را داشتم که روز به روز رشد کنم. تنها در این صورت است که می‌توانید برای اهداف تصمیم‌گیری کرد. این روند برای تعیین مسیر بسیار ضروری است.»
سرمربی میلان درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« من حرفه مربیگری‌ام را در سال 1999 شروع کردم و در حال حاضر بیشتر از هر زمانی روی اولویت‌هایم متمرکز هستم. رختکن چند فرهنگی بسیار خوب است، ما باید تفاوت همه را بپذیریم و این گروه را با همین تفاوت‌ها قبول کنیم. بازیکنان با شناختن یکدیگر قوی‌تر می‌شوند.»

دیدگاه‌ها