کد خبر : 1833809 | 25 تیر 1401 ساعت 15:36 | 45.8K بازدید | 26 دیدگاه

فکری بکن اریک تن‌هاخ؛

این ضعف کار دست منچستریونایتد می‌دهد! (عکس)

اریک تن هاخ بی تردید در ادامه فصل تابستان به دنبال افزایش سرعت خط دفاعی تیم خود خواهد بود.

این ضعف کار دست منچستریونایتد می‌دهد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد برای تور پیش فصل خود بدون در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو، به تایلند و استرالیا سفر کرد. آنها در این مدت دو بازی دوستانه برابر لیورپول و ملبورن ویکتوری انجام دادند و به ترتیب با نتایج درخشان 0-4 و 1-4 به برتری دست یافتند، اما در این میان یک نکته نگران کننده برای تن هاخ و تیمش وجود داشت.

در دقیقه پنج مسابقه برابر تیم استرالیایی بود که تیم میزبان ضدحمله ای برق آسا و سریع را از مقابل دروازه خودی آغاز کرد و به گل اول این بازی دست یافت. جالب اینجاست تنها 14 ثانیه بعد از شروع این ضدحمله از مقابل دروازه ویکتوری ملبورن و با نفوذ از سمت راست، در نهایت کریس ایکونومیدیس در قلب خط دفاعی یونایتد در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول این دیدار را به ثمر برساند. 

البته در ادامه شاگردان اریک تن هاخ نمایش درخشانی داشتند و مانند دیدار با لیورپول چهار بار موفق به گلزنی شدند، اما این شکل ضدحمله خوردن قطعا در ادامه فصل شرایط را برای شیاطین سرخ دشوار خواهد کرد. فراموش نکنیم این تیم باید در لیگ برتر به میدان برود و تیم هایی چون لیورپول و منچسترسیتی، استاد زدن ضدحملات سریع هستند. البته دریافت تنها یک گل و زدن هشت گل در دو مسابقه، هواداران یونایتد را به درخشش تیم تحت هدایت اریک تن هاخ در فصل جدید فوتبال امیدوار ساخته است. 
172773317277341727736

دیدگاه‌ها