کد خبر : 1836138 | 09 مرداد 1401 ساعت 20:09 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

PSG از اینتر ناامید شد؛ اشکرینیار ماندنی است

پاری‌سن ژرمن از مذاکره با اینترمیلان برای جذب میلان اشکرینیار ناامید شده است و به جای او به دنبال جذب دفاع وسط لستر، وسلی فوفانا، است.

PSG از اینتر ناامید شد؛ اشکرینیار ماندنی است

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن همچنان به دنبال جذب یک دفاع وسط است. پاریسی‌ها در چند هفته گذشته مشغول مذاکره با اینتر بودند تا میلان اشکرینیار را به‌خدمت بگیرند ولی طولانی‌شدن و بی‌نتیجه ماندن مذاکرات، PSG را به این نتیجه رساند که باید از جذب این مدافع اسلواک صرف‌نظر کند.

در نتیجه لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن ژرمن، حالا توجه خود را به خرید مدافعی از لیگ برتر معطوف کرده است. رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند باشگاه پاریسی به این‌منظور وسلی فوفانا، دفاع وسط باشگاه لستر را هدف گرفته است.

1731491

فوفانا ملیت فرانسوی دارد ولی PSG می‌داند که برای جلب رضایت لستر باید پیشنهادی قابل توجه ارائه کند. اما لوئیس کامپوس و باشگاه پاری‌سن ژرمن به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند او را با قراردادی ارزان‌تر از رقم درخواستی اینترمیلان برای اشکرینار، به پاریس منتقل کنند.

در روزهای گذشته برخی شایعات حاکی از این بود که دو باشگاه انگلیسی منچسترسیتی و چلسی هم به دنبال جذب فوفانا هستند.

1731492

حتی اگر PSG موفق شود مدافع فرانسوی لستر را به‌خدمت بگیرد، شکست در جذب اشکرینیار خبر خوبی برای مدیریت ورزشی این باشگاه نخواهد بود. لوئیس کامپوس و کادر فنی پاری‌سن ژرمن، امسال تابستان امید زیادی به خرید مدافع اسلواک داشتند و او را یکی از خریدهای بزرگ تابستانی‌شان ارزیابی کرده بودند.

دیدگاه‌ها