کد خبر : 1836573 | 12 مرداد 1401 ساعت 11:16 | 18.1K بازدید | 12 دیدگاه

عبدالرزاق حمدالله و الاتحاد نقره داغ شدند

محرومیت 4 ماهه برای ستاره جنجالی فوتبال عربستان

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، عبدالرزاق حمدالله مهاجم الاتحاد 4 ماه از حضور در میادین محروم شد.

محرومیت 4 ماهه برای ستاره جنجالی فوتبال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی و نامدار الاتحاد، با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به مدت 4 ماه از حضور در میادین محروم شد.

پس از جدایی این بازیکن از النصر و پیوستن به الاتحاد، مدیران تیم سابق او با طرح شکایتی از حمدالله، خواستار محرومیت او شدند. در نهایت و شب گذشته، روزنامه الریاضیة از صدور رای نهایی این پرونده خبر داد که طی آن حمدالله با این محرومیت سنگین روبرو شد.

ضمن اینکه باشگاه الاتحاد هم از گزند حکم کمیته انضباطی در امان نماند و طی آن، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در زمستان پیش رو (به دلیل اغوای حمدالله) بسته شد و الاتحاد قادر به جذب بازیکن نخواهد بود. مشعل السعید یکی از مدیران این باشگاه نیز به مدت 3 ماه محروم شد.

1732277

پس از جدایی حمدالله، باشگاه النصر با انتشار فایل‌های صوتی از مذاکرات حمدالله و الاتحاد در زمانی که او با تیم النصر قرارداد داشت، خبر داد و کمیته انضباطی نیز با تایید اصالت این فایل‌های صوتی، حکم به محرومیت حمدالله و الاتحاد داد.

البته این پایان دردسرهای بازیکن مراکشی نیست و عیسی المسمار خبرنگار معروف عربستانی در صفحه توییتر خود نوشت که النصر قصد دارد برای دریافت جریمه سنگین 57 میلیون ریال سعودی (بیش از 500 میلیارد تومان)، از حمدالله به نزد فیفا شکایت کند.

این خبرنگار مدعی شد بعید است که حکم فیفا مغایر با حکم کمیته انضباطی باشد و بدین ترتیب حمدالله با جریمه سنگین مالی مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها