کد خبر : 1837648 | 20 مرداد 1401 ساعت 10:47 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

نمی دانم چطور دستکش طلا را به بازیکن دیگری دادند؛

شهدادنژاد: کار مس در نقل‌وانتقالات تمام نشده‌است

دروازه بان مس کرمان اعلام کرد که این تیم هنوز در بسیاری از پست ها، نفرات مدنظر خود را جذب نکرده است.

شهدادنژاد: کار مس در نقل‌وانتقالات تمام نشده‌است

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان به عنوان یکی از دو تیم تازه وارد لیگ برتر، در هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان خواهد رفت. آرمان شهدادنژاد در گفت و گو با خبرنگار ما شرایط تیمش را این گونه شرح داد: مس کرمان تازه به لیگ برتر صعود کرده و در زمان برگزاری بازی های دوستانه، دوره بدنسازی خود را پشت سر می گذاشت. با این وجود بازی های سنگینی مقابل گل گهر، پرسپولیس، آلومینیوم و شمس آذر برگزار کردیم. البته بازی های دوستانه ملاک تشخیص عیار تیم ها در لیگ برتر نیست. باید ببینیم در مسابقات چه شرایطی پیش خواهد آمد.

او در رابطه با روند نقل و انتقالاتی مس کرمان گفت: با توجه به تفکرات کادر فنی چند بازیکن در چند پست جذب کردیم اما در بسیاری از پست هایی که مدنظر بود هنوز بازیکنی را به خدمت نگرفتیم و در روزهای آینده نفرات جدیدی به جمع ما اضافه خواهند شد و کار مس در بازار نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است.

دروازه بان مس با ابراز خوشحالی از بستن بازوبند کاپیتانی این تیم در لیگ برترِ پیش رو تاکید کرد: باعث افتخار است که بازوبند کاپیتانی مس کرمان را می بندم. مس یک تیم ریشه دار است که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد. امیدوارم که بتوانیم کنار هم عملکردی شایسته در این جایگاه داشته باشیم.

تجربه کار با فرزاد حسین‌ خانی به عنوان یکی از جوان‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران، اتفاقی است که شهدادنژاد با استقبال از آن گفت: آقای حسین خانی وفادارترین بازیکن فوتبال ایران است و فکر می کنم 20 سال پیراهن مس کرمان را به تن کرده است. ایشان در بحث مربیگری هم چند سالی است که کار خود را شروع کرده و توانسته پله های ترقی را پشت سر گذاشته و شرایط خوبی ایجاد کند. باعث افتخارم است که زمانی با ایشان هم تیمی بودم و اینک به عنوان بازیکن و سرمربی برای مس تلاش می کنیم.

او در رابطه با انتخابش به عنوان دومین دروازه بان برتر لیگ یک و احتمال تکرار این عملکرد در لیگ برتر گفت: اگر دنبال آمار باشیم، کلین شیت و گل خوردن فقط یک فاکتور برای ارزیابی عملکرد یک دروازه بان است. من در 21 بازی 6 گل خوردم و نمی دانم چطور جایزه دستکش طلا را به بازیکن دیگری دادند. در لیگ برتر شرایط خیلی فرق می کند. سطح فنی همه بازیکنان در این لیگ بالا و کار برای دروازه بان ها سخت تر است. امیدوارم روندی که سال گذشته داشتم؛ امسال هم تکرار کنم.

کاپیتان مس کرمان در مورد بازی هفته اول با نفت MIS گفت: نفت مسجد سلیمان سال گذشته شرایط خوبی در لیگ برتر نداشت ولی توانست شاکله تیم و کادرفنی را حفظ کند. این تیم با تفکرات آقای مهاجری بسته شده و شرایط بدی ندارد. انشالله که بتوانیم نتیجه لازم را در اولین بازی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها