کد خبر : 1840557 | 05 شهریور 1401 ساعت 11:32 | 235K بازدید | 36 دیدگاه

وقتی شوخی کنعانی جدی گرفته شد

مهاجم آینده پرسپولیس یک k دارد؟

شیطنت مدافع تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی هواداران پرسپوليس و البته استقلال را برای چند ساعتی درگیر خود کرد.

مهاجم آینده پرسپولیس یک k دارد؟

به گزارش “ورزش سه”، حسین کنعانی‌زادگان مدافع ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر که در رقابت‌های این فصل دو گل نیز به ثمر رسانده است، شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی درباره مهاجم بعدی پرسپوليس این جمله را کامنت کرد که «مهاجم پرسپوليس» کا داره اولش!

که با توجه به اینکه دو مهاجم ملی (کریم انصاریفرد و کاوه رضایی) مدنظر باشگاه پرسپوليس بوده‌اند، این صحبت جدی گرفته شد و بعضی از هواداران، آن را مقدمه‌ای بر حضور یکی از این دو مهاجم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی در نظر گرفتند.

1737755

البته ظاهرا آن‌طور که از صحبت‌های کنعانی‌زادگان برمی‌آید او به قصد شوخی این کامنت را گذاشته و شاید حرف‌هایش را نباید جدی گرفت؛ به خصوص این‌که پرسپوليسی‌ها در حال حاضر با مهاجم دیگری مشغول گفتگو و مذاکره نهایی هستند.

امروز صبح با این مدافع ملی‌پوش تماس گرفتیم و او با خنده گفت که فکر نمی‌کرده کامنت او را این‌طور جدی بگیرند.

1685935

کاوه رضایی که خبر مربوط به حضورش در باشگاه استقلال منتشر شده، هنوز شرایط روشنی با این تیم ندارد و در انتظار تعیین تکلیف است. همچنین کریم انصاری‌فرد که امروز خبری درباره احتمال پیوستن او به تیم اومانیا منتشر شده، تا پایان فصل نقل و انتقالات در فوتبال یونان تکلیف نامشخصی دارد و نمی‌شود درباره آینده قطعی او اظهارنظر کرد اما ظاهرا در شرایط کنونی، او علاقه چندانی به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و قصدش ادامه بازی در اروپاست.

دیدگاه‌ها